Ittellä on tollanen vanha 520 k-jetronic -82 ja tarkoitus olis laittaa siihen MS ja ehkä sitten myöhemmin vielä turbottaa, niin kiinnostais tietää, että kuinka moni hampainen se triggeripyörä pitää olla 60-2 vai 36-1? Oottako vaan teetättäny johonaki ja sitten hitsannu sen siihen hihnapyörään?
Entäs se VR-anturi? Käykö siihen tuon alkuperäinen?
Entäs tartteeko tuos pakosta map-anturia ja jos, niin mistä sellaisen sais edullisesti/mikä on hyvä?
Ja ku mulla on tuo k-jetronic ja ajattelin ostaa l-jetronicin/motronicin imusarjan, niin onkos siinä kaasuläpän potikka valmiina? Ja käykö K-jetronicin p-a pumppu? eikös se paineensäädin sitten tasaa
Ja ajattelin käyttää tuota vakiojakajaa, joka on väliakselilla, niin saako MS:ssä olla "ylimääräisiä" lähtöjä niille hukkakipinäpuolille/suorasytkälle? Kun joku vaan kauppaa noita MS:ä täälä foorumilla joihin sais niitä lähtöjä valmiiksi ja jos myöhemmin niille olis tarvetta?? JOS siis aluksi käyttäis tota vakiojakajaa.
Ja miten ootte toteuttanut tyhjäkäynnin tuossa!
Sori ku tuloo nuota kysymyksiä, mutta ku on niin vaikeaa lukea kymmeniä sivuja englanninkielistä manuaalia, auttaas paljon kun sais nuo perustiedot eka varmistettua, KIITOS jo etukäteen.
Bmw 520i -82 m20b20 k-jetronic ->MS, mikä käy mikä ei?
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 34
- Joined: Wed Aug 15, 2007 22:28
- Location: 017-Alue
K-jet koneessa ei tietääkseen ole VR tai hall-anturia?
L-jet/Motronic kaasuläpänanturi on vääräntyyppinen, ns. kytkin malli.
Motronic:in hall ja 60-2 pyörä ovat bolt on ratkaisu.
Map ei ole vaparissa pakollinen, mutta esim. tuon bemarin orkkis imusarjan kanssa se toimisi mainiosti(...kuten läppärungoilla voi olla vaikea saada alipainetta...) Turbottaessa se on hyvinkin pakollinen, jotta boksi osaa riksastaa ahdoilla...
K-jetin pumppu ja bensalinjat käy, muut osat k-jetistä joutavat pois.
Tyhjäkäynnin voi toteuttaa monella tapaa, yksinkertaisin joskaan ei toimivin on jättää läppää auki
On se suomenkielinenkin manuaali olemassa
L-jet/Motronic kaasuläpänanturi on vääräntyyppinen, ns. kytkin malli.
Motronic:in hall ja 60-2 pyörä ovat bolt on ratkaisu.
Map ei ole vaparissa pakollinen, mutta esim. tuon bemarin orkkis imusarjan kanssa se toimisi mainiosti(...kuten läppärungoilla voi olla vaikea saada alipainetta...) Turbottaessa se on hyvinkin pakollinen, jotta boksi osaa riksastaa ahdoilla...
K-jetin pumppu ja bensalinjat käy, muut osat k-jetistä joutavat pois.
Tyhjäkäynnin voi toteuttaa monella tapaa, yksinkertaisin joskaan ei toimivin on jättää läppää auki

On se suomenkielinenkin manuaali olemassa
