Tietoa Vasta alkajalle Bmw E36 325i vm.91

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Tietoa Vasta alkajalle Bmw E36 325i vm.91

Post by Miku_s »

Elikkäs olen miettinyt megasquirt:in asentamista bmw e36 325i:hin ja tarvitsen paljon apua ja tietoa.. kun ei megamanualkaan suostu aukenemaan.. kertokaa mitä muutoksia pitää tehdä antureihin ja mitkä anturit käyvät auton alkuperäisistä. ja millä opilla saadaan ohjattua suora sytytystä niitä kaikkia 6 puolaa??? kaikki aiheeseen liittyvä apu on tervetullutta.. tyhmiä kysymyksiä on paljon mutta josko se tästä ajan kanssa.. Kiitos jo etukäteen kaikille vaivautumisesta..
Last edited by Miku_s on Thu Oct 18, 2007 11:12, edited 1 time in total.
teg
Megajumala

Post by teg »

Tästä kuvasta selviää aika paljon mitä antureita tarvitaan ja itse tiedät varmaan parhaiten mitkä anturit sinulla on siellä:

Image

Onko siinä tosiaan 6 COP (coil on plug, suorasytytys) puolaa, taitaa siinä sitten olla.. Ehkä helponta tehdä yhdistämällä 2 pyttyä ikään kuin hukkakipinäjärjestelmäksi (wasted spark).

Kannattaa googlettaa "megasquirt extra" sieltä löytyy paljon tietoa.
blenheim
Megasquirttaaja

Post by blenheim »

http://megasquirt.sourceforge.net/extra/ tuolta löytyykin sitten jo jotain apuja COP sytkään, muistaakseni. Itse olen pykäilemässä 4 puolaista cop sytkää kaverin Volvon koneeseen.
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

kysymyksiä riittää

Post by Miku_s »

Kyllä siellä 6 puolaa napottaa.. kaikki nuo anturit siinä on mut mitkä niistä toimii megasquirtin kanssa onko kellään tietoa.. ja mitenkä se sytkä rakennetaan??? ja mitenkäs se laajakaista lambda näyttö?? ku autossa on vakiona laajakaista lambda
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

kysymyksiä

Post by Miku_s »

oisko kellään kytkentä kaaviota 6 koneeseen.. ja mahdollisesti kaaviota miten se sytkä kytketään??
turbosbc
Kokenut Megasquirttaaja

Post by turbosbc »

91 vuosimallin autossa vakiona laajakaista? Onko tossa koneessa muuten vanos?
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Miku_s »

ok mun moka ei se ole laajakaista.. ei siinä ole vanosta
Post Reply