hall anturi, mikä johto mittaa kierrosluvun?

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
100%kemppi
Megasquirttaaja

hall anturi, mikä johto mittaa kierrosluvun?

Post by 100%kemppi »

eli mun mega on MSnS mutta ajan vaan bensansyötöllä ja johtosaraj on valmiiks tehty sisältäen hall anturin mutta nythän mun pitääs katkasta hallista se piuha joka menee pin24:seen ja vetää se sitten puolan miinukseen vai oonklo ihan pihalla?

vai onko helpoin vetää uus piuha pin24:sesta suoraan puolan miinukseen?
e30 2.3 turbo
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja

Post by SamiH »

Sytytyksen ohjauksen ulostulo on ledeiltä, jo(i)sta pitää vetää oma piuhansa sytytysmodulille, joka vastaavasti ohjaa puolaa. Hall anturi tuottaa MS:lle kierroslukusignaalin, joten älä toki sitä johtoa mene katkomaan.

http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... l.htm#MSnS Tuolta opastusta jos käytössä on jakajalla oleva sytytysjärjestelmä.
tommiiii
Megasquirttaaja

Re: hall anturi, mikä johto mittaa kierrosluvun?

Post by tommiiii »

100%kemppi wrote:eli mun mega on MSnS mutta ajan vaan bensansyötöllä ja johtosaraj on valmiiks tehty sisältäen hall anturin mutta nythän mun pitääs katkasta hallista se piuha joka menee pin24:seen ja vetää se sitten puolan miinukseen vai oonklo ihan pihalla?

vai onko helpoin vetää uus piuha pin24:sesta suoraan puolan miinukseen?
Itsellä on samanlainen pulma eli katkosin hall anturilta piuhat ja vedin pin24 menevään johtoon johdon puolan -navasta joten pitäisikö megan saada kierroslukutieto ilman muita muutoksia?
Post Reply