jokos testasit että saako yhteyden ?japsiraaseri wrote:Oma odotus päättyi vihdoin tuon megan kanssa. Saihan sitä pitkään odottaa pieni pelko perseessä saako rahojaan takaisin/niille vastinetta, mutta kyllä pienen räpeltelyn ja tutkiskelun jälkeen se oli sen arvoista. Samaan hintaan en ikimaailmassa olisi saanut omin avuin samanlaista vastinetta.
Viivästyksestä ja tavoitteluvaikeuksista huolimatta finkpt:lle isot kiitokset, ensiluokkaista kamaa. Mulle kaupat on hyvin onnistuneet niin kauan kuin saan rahalle vastineen.
- Kristian Kyllönen -
M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP (30.3.2008 PÄIVITETTY)
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
-
- Megasquirt aloittelija
En vielä ole ehtinyt. Onko sulla ollu finkpt:n kamojen kanssa ongelmaa vai kuinka?j-m kujala wrote:jokos testasit että saako yhteyden ?japsiraaseri wrote:Oma odotus päättyi vihdoin tuon megan kanssa. Saihan sitä pitkään odottaa pieni pelko perseessä saako rahojaan takaisin/niille vastinetta, mutta kyllä pienen räpeltelyn ja tutkiskelun jälkeen se oli sen arvoista. Samaan hintaan en ikimaailmassa olisi saanut omin avuin samanlaista vastinetta.
Viivästyksestä ja tavoitteluvaikeuksista huolimatta finkpt:lle isot kiitokset, ensiluokkaista kamaa. Mulle kaupat on hyvin onnistuneet niin kauan kuin saan rahalle vastineen.
- Kristian Kyllönen -
-
JEP , ja eräällä toisellakin , hän löyti vian jostain tinauksesta, mulla tuossa välikaapelin sarjaporttipistoke adapterissa(miniliittimeksi) ei ole napa 3 ollenkaan kytketty ..liekö vika siinä ? laitoin finkpt:lle jo mailia/koitin soittaa , et kokeilkaa nyt ettei 2 vuoden päästäjapsiraaseri wrote:En vielä ole ehtinyt. Onko sulla ollu finkpt:n kamojen kanssa ongelmaa vai kuinka?j-m kujala wrote:jokos testasit että saako yhteyden ?japsiraaseri wrote:Oma odotus päättyi vihdoin tuon megan kanssa. Saihan sitä pitkään odottaa pieni pelko perseessä saako rahojaan takaisin/niille vastinetta, mutta kyllä pienen räpeltelyn ja tutkiskelun jälkeen se oli sen arvoista. Samaan hintaan en ikimaailmassa olisi saanut omin avuin samanlaista vastinetta.
- Kristian Kyllönen -

muuten on kyllä eritäin asiallista jälkeä !!! ja ainakin mainitsi et stimulla testattu , et ku yhteyden saa kuntoon ni eiköhän sitä tästä päästä eteenpäin !!

E: kiireessä välikaapelin nastat menny vissiin väärään reikään eli kolmosen pinni nelosessa !! avut sainkin jo

Last edited by j-m kujala on Fri Sep 21, 2007 10:21, edited 1 time in total.
-
- Megasquirttaaja
-
hehe keskimäärin heittäsin 6 vkmopsi wrote:mikäs on finkptllä oolut tuo toimitusaika noin niinkuin suunnillen kun on aika paljon noita viestejä ettei tavaraa kuulu... uskaltaako herralta ostaa mitään...?

(en oo sit venäläisen huoran tavaran tarkastaja)

minulla meni ainakin yli kuukausi ennenkuin tavarat tuli, tilasin stimun ja megan , kummassakin on jotain vialla, megassa on toinen suutinlinja maissa, stimusta ei tule kierrosluku tietoa, lämpötila tieto vaihtelee kun sitä korttia liikuttelee, 15,08 olen saanut viimeksi yhteyttä ja silloin piti lähettää uusi stimu että pääsisin kokeilemaan, ei ole vielä näkynyt enkä ole sen jälkeen saanut yhteyttä/ vastauksia, siistin näköisiä ovat molemmat, ja mielestäni hinnat on kohdallaan,,ehkä ne joskus saa kuntoon, tai sitten lataan ne roskiin kun vituttaa niitä tuossa pöydällä katsella.
-
Terve,
Olen toistuvasti yrittänyt soittaa ja lähettää tekstiviestejä sinulle, etkä ole vastannut ensimmäiseenkään. Oletko toimittamassa tilaamaani MegaSquirtin boksia vai et?
Mikäli et ota yhteyttä viikon 40 aikana, eikä siirtämiäni rahoja ole tätä seuraavien viiden (5) arkipäivän aikana palautettu, käyn tekemässä sinusta Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksella rikosilmoituksen.
Joten otahan nyt rohkeasti yhteyttä ja sovitaan tämä asia. Ei se haittaa vaikka toimitus viivästyy, mutta kohtuuton odottaminen ja puheluihin vastaamatta jättäminen on todella risovaa.
Yhteystiedot:
Jaakko Pulkkinen
050 468 5116
jaakko.pulkkinen(at)newave.fi
Tilinumeroni saat sähköposti osoitteestasi tai soittamalla minulle.
Edit: Lähetin tilinumeroni myös tekstiviestillä ilmoituksessasi olevaan puh. numeroon.
Ystävällisin terveisin,
Jaakko Pulkkinen
Olen toistuvasti yrittänyt soittaa ja lähettää tekstiviestejä sinulle, etkä ole vastannut ensimmäiseenkään. Oletko toimittamassa tilaamaani MegaSquirtin boksia vai et?
Mikäli et ota yhteyttä viikon 40 aikana, eikä siirtämiäni rahoja ole tätä seuraavien viiden (5) arkipäivän aikana palautettu, käyn tekemässä sinusta Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksella rikosilmoituksen.
Joten otahan nyt rohkeasti yhteyttä ja sovitaan tämä asia. Ei se haittaa vaikka toimitus viivästyy, mutta kohtuuton odottaminen ja puheluihin vastaamatta jättäminen on todella risovaa.
Yhteystiedot:
Jaakko Pulkkinen
050 468 5116
jaakko.pulkkinen(at)newave.fi
Tilinumeroni saat sähköposti osoitteestasi tai soittamalla minulle.
Edit: Lähetin tilinumeroni myös tekstiviestillä ilmoituksessasi olevaan puh. numeroon.
Ystävällisin terveisin,
Jaakko Pulkkinen
Volvo 242 & 240
HUIJAUSTA?
Itse ainakin olen varma että en tule koskaan rahoilleni mitään vastinetta saamaan. 2kk ilman mitään kontaktia ko. kaveriin rahojen maksun jälkeen on mielestäni riittävä varmistamaan asian.
Rikosilmoituksen teen ensi-tilassa kun ehdin.
Tämä tiedoksi myös muille ketkä ovat aikeissa tilata tältä mieheltä jotain:
ÄLKÄÄ HEITTÄKÖ RAHOJANNE KAIVOON!
Rikosilmoituksen teen ensi-tilassa kun ehdin.
Tämä tiedoksi myös muille ketkä ovat aikeissa tilata tältä mieheltä jotain:
ÄLKÄÄ HEITTÄKÖ RAHOJANNE KAIVOON!
-
- Megasquirttaaja
Tiedoksi vaan kaikille:
Neljän viikon odotuksen jälkeen (enkä saanut yhteyttä) lähetin tekstiviesti kaverille ja kerroin että juttu menee poliisiin.
Silloin kelpasi kyllä vastata... Oli ulkomaassa silloin ja meinas että hän palaa Suomeen seuraavan päivän aikana. Lupasin odottaa hänen yhteydenottoa vielä pari päivää saadakseen vahvistettua että paketti oli postitettu. EI OTTANUT YHTEYTTÄ!
Lähetin tekstari uudestaan ja kerroin että tulen itse hakemaan pakettia silloin perjantaina jos ei oo saapunut ennen sitä.
Seuraavana päivänä tuli seurantakoodi, mutta paketti ei kerennyt tulla perjantaina kun oltiin menossa etelään suuntaan.
Kysyin tekstarilla kun oli 80 kilsaa Poriin jos löytyis valmis perusboksi johtosarjalla (pikkuveljen projektiin).
Heti vastasi että kyllä löytyy. Mies tuli vastaan Neste-asemaan.
Ihan hyvä tyyppi oli, ja meinasi että hän on myynyt näitä bokseja n. 150 kpl.
Hän kertoi että hän on aika usein ulkomaassa työreissuilla.
Noniin, takaisin omalle jutulle.
Pakettini saapui seuraavana maanantaina. Sieltä löytyi kaikki PAITSI hall-anturi. Soitin silloin heti ja hän lupasi viedä postiin heti tiistai-aamulla. Taas ollaan samassa tilanteessa, eli anturia ei oo tullut, eikä vasta puheluihin eikä viesteihin.
Kolmas viikko nyt taas odottamassa....
Kohta rupee kyllä hermot pettää...
Neljän viikon odotuksen jälkeen (enkä saanut yhteyttä) lähetin tekstiviesti kaverille ja kerroin että juttu menee poliisiin.
Silloin kelpasi kyllä vastata... Oli ulkomaassa silloin ja meinas että hän palaa Suomeen seuraavan päivän aikana. Lupasin odottaa hänen yhteydenottoa vielä pari päivää saadakseen vahvistettua että paketti oli postitettu. EI OTTANUT YHTEYTTÄ!
Lähetin tekstari uudestaan ja kerroin että tulen itse hakemaan pakettia silloin perjantaina jos ei oo saapunut ennen sitä.
Seuraavana päivänä tuli seurantakoodi, mutta paketti ei kerennyt tulla perjantaina kun oltiin menossa etelään suuntaan.
Kysyin tekstarilla kun oli 80 kilsaa Poriin jos löytyis valmis perusboksi johtosarjalla (pikkuveljen projektiin).
Heti vastasi että kyllä löytyy. Mies tuli vastaan Neste-asemaan.
Ihan hyvä tyyppi oli, ja meinasi että hän on myynyt näitä bokseja n. 150 kpl.
Hän kertoi että hän on aika usein ulkomaassa työreissuilla.
Noniin, takaisin omalle jutulle.
Pakettini saapui seuraavana maanantaina. Sieltä löytyi kaikki PAITSI hall-anturi. Soitin silloin heti ja hän lupasi viedä postiin heti tiistai-aamulla. Taas ollaan samassa tilanteessa, eli anturia ei oo tullut, eikä vasta puheluihin eikä viesteihin.
Kolmas viikko nyt taas odottamassa....
Kohta rupee kyllä hermot pettää...

Odottelu on kieltämättä ikävää ja omaakin boksiani odottelin jokusen viikon. Suosittelisin kuitenkin suhtautumaan maltilla lähinnä hyvän kauppatavaran vuoksi. Oman boksin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ja ainakin itse katson, että sain rahalleni 100% vastinetta.
Kyseisellä hemmolla tuntui olevan monta rautaa tulessa ja se mahdollisesti aiheuttaa säätöä toimitusten kanssa, joka sinällään ei tietenkään ole mikään selitys asialle. Kaveri löytyy yhdestä elektroniikkaliikkeestä (omistajana?) ja vetää mikroprosessoritekniikan luentoja yliopistolla, joka ehkä selittää boksien ensiluokkaista sisältöä...
Kyseisellä hemmolla tuntui olevan monta rautaa tulessa ja se mahdollisesti aiheuttaa säätöä toimitusten kanssa, joka sinällään ei tietenkään ole mikään selitys asialle. Kaveri löytyy yhdestä elektroniikkaliikkeestä (omistajana?) ja vetää mikroprosessoritekniikan luentoja yliopistolla, joka ehkä selittää boksien ensiluokkaista sisältöä...

-
- Megasquirttaaja