Kussa mun kipinä???

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
mulewa
Megasquirt aloittelija

Kussa mun kipinä???

Post by mulewa »

Kipinä on hukassa kun muutin jakaja sytkän suorasytytykselle. Boxi on muutettu suorasytkälle ja moduuli on 203 loppuinen bosch. Olen muuttanut spark output invertediä ON asennosta OFF asentoon eikä ole vaikutusta.. Sitten otin MS:n irti pistokkeesta ja kokeilin saada kipinän manuaalisesti tökkimällä miinusta moduulin pistokkeeseen johon tulee MS:ltä virta mutta ei tullut kipinää.. Sitten räppäsin plussaan niin silloi tuli kipinä.. Onkohan joku asetus perseellään megatunessa vai kö..??
Ei perkele...!
AJ
Kokenut Megasquirttaaja

Post by AJ »

http://finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=2167

Tuossa voisi olla sinulle sopivat asetukset suurinpiirtein soveltaen. Triggeriasetukset luultavasti kuitenkin eri mutta muuten. 200-loppuinen on sama kuin 200-loppuinen mutta 203:ssa on kolme lähtöä eli sopii kuusisylinterisiin. Onko autosi 6-pyttyinen?
mulewa
Megasquirt aloittelija

Post by mulewa »

AJ wrote:http://finsquirt.net/forum/viewtopic.php?t=2167

Tuossa voisi olla sinulle sopivat asetukset suurinpiirtein soveltaen. Triggeriasetukset luultavasti kuitenkin eri mutta muuten. 200-loppuinen on sama kuin 200-loppuinen mutta 203:ssa on kolme lähtöä eli sopii kuusisylinterisiin. Onko autosi 6-pyttyinen?
Joo on kuusi pyttynen ja moduulin kytkemis ohjeet on katottu jostai bosch:n sivuilta.. Oisko toivoa että se on säädöistä kiinni nyt kipinän tulo..?
Ei perkele...!
mulewa
Megasquirt aloittelija

Post by mulewa »

Ja kampuran päässä on 36-1 pyörä. Tarvitseeko POWER CYCLE AFTER CHANGES valikossa TRIG RETURN POS kohdissa olla arvoja? Nyt on vaan pelkästään TRIG POS A-B-C kohdissa. Ja DWELL CONTROL arvo oli just toinen arvo kuin DWELL CONTROL (en muista nyt mikä se arvo oli nimeltään)
Ei perkele...!
AJ
Kokenut Megasquirttaaja

Post by AJ »

Voi johtua vaikkapa tuosta dwell controllista. Tuo 203-moduuli ei osaa itse sitä säätää joten laita kuten tuossa esimerkissä. Triggerin asetuksiin en yhtäkkiseltään osaa sanoa mitään.
Post Reply