eli kyseessä olisi bmw:ween 2,5l 24v moottori joka olisi tarkoitus turbottaa tuossa tulevina kuukausina. polttoaine puolen toteutuksessa ei näillä näkymin ole kysyttävää mutta sytkän ohjauksessa olisi hieman mietittävää koska haluaisin pitää moottori tilan "cleanin" näköisenä joten tarkoitus olisi käyttää bemun omia puolia joita on 6 kpl eli jokaiselle tulpalle omansa, eipähän tuota vaikea olisi toteuttaa motorsportin hukkakipinä puolalla mutta tällöin koneen suojamuovit täytyisi heittää jorpakkoon koska alkuperäiset puolat ovat jemmattuna tuonne muovien alle. yksi syy vielä tähän on laittaa sguirtti bemun boksiin ja hyödyntää tuo oma johtosarja koska kaikki tarvittavat anturit löytyvät ja vian yllättäessä, joka tosin on megauutalla "todella" epätodennäköistä niin saisi heittää vain orkkis boxin tilalle ja ajella kotio.
onko jollain tietoa voiko fetti lutikoilla ohjata 6 erillispuolaa

olenkohan ihan väärässä kun olen tuota funtsinut että niinkuin normaalisti kun otetaan kutoskoneelle sytkälähdöt spark:a,b ja c lähdöistä hukkispuolalla ja kun puolamäärä kuin tuplataan niin toiset kolme lutikkaa kytketään ihan samanlailla rinnalle??? jos näin on niin missähän järjestyksessä sitten johdotukset itse puolille vedetään

tarkoitus on ensiksi kytkeä mega toimimaan sytkän kanssa ja hieroa alipaine kartasto kondikseen näin vaparina ja sen jälkeen nopea turbotus operaatio jolloin itse peruskartta ilman ahtopaineita olisi jo valmiina ja se helpottaisi hieman säätöjä, ja vehkeet toimisivat sitten varmasti kun hx 40w on pakoputken ahdistajana.
eli jos jollain olisi antaa hieman opastusta kytkennästä jos onnistuu tämmöinen puolaviidakko niin olisin kiitollinen

tästähän voisi tehdä semmosen hyvän tredin, eli voisin laittaa kuvia vaihe vaiheelta eri kolvi/megan asetus modauksista niin jollekkin muullekkin voisi jäädä jotain korvan taakse erillispuolien asennuksesta.
hieman sekava selvitys, mutta en selvinpäin parempaankaan pysty