M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP (30.3.2008 PÄIVITETTY)
Moderator: Masi_K
On se silti kumma kun ei mitään tietoa oo tilanteesta laittanu tännekkään...viime torstaina puol 7 aikaan illalla vastas puhelimeen kun soitin ja pyysin lähetystunnusta. Sano laittavasa sen tekstiviestillä...ei mitään kuulunu ja siitä lähtien ei oo vastannu puheluihin tai viesteihin. Pitäshän se nyt rehellisesti sanoa jos ei oo lähtenykkään
Mullakin oli kolmisen viikkoa mennyt eikä mitään boxista kuulunut. Viime torstaina sitten aloin soittelemaan kaverille ja sain kiinni. Ja kun ei olisi viikonlopuksi enää posti kuljetellut niin kävin itse perjantai iltana boxin porista hakemassa. Eikä siinä sen kummempia probleemeja ollut.
Boxin laatu on kyllä aivan loistavaa, kuten myös johtosarjan... Eli sen puolesta voin kaveria kyllä suositella.. Ikävää nämä toimitusvaikeudet vaan..
Mutta mitä ko. kaverin kanssa juttelin niin näille toimitusongelmille kyllä löytyy ihan järkevät syynsä...
Boxin laatu on kyllä aivan loistavaa, kuten myös johtosarjan... Eli sen puolesta voin kaveria kyllä suositella.. Ikävää nämä toimitusvaikeudet vaan..

26.07.2007
Pahoittelut kaikille tavaraansa odottavalle ylimääräisestä viiveestä.
Viikko sairaalassa, jalka leikattuna. Kännykkä on edelleen tapaturman tapahtumapaikalla kesämökillä.
Viimeistään perjantaina aamulla klo 8.30 lähtee kaikki paketit postiin.
Yritän lähetellä seurantakoodeja sähköpostitse, yksityisviestillä tai tekstiviestillä mikäli saan kännykkäni haettua.
Ensiviikolla boxien myynti ja valmistus jatkuu, sattuneesta syystä jonoa ei ole päässyt viikon sisällä muodostumaan. Eli tavara lähtee parissa päivässä.
Uusia paine-antureita myös saatavilla turbokäyttöön. Hinnan ilmoitan myöhemmin.
Terveisin,
finkpt
Pahoittelut kaikille tavaraansa odottavalle ylimääräisestä viiveestä.
Viikko sairaalassa, jalka leikattuna. Kännykkä on edelleen tapaturman tapahtumapaikalla kesämökillä.
Viimeistään perjantaina aamulla klo 8.30 lähtee kaikki paketit postiin.
Yritän lähetellä seurantakoodeja sähköpostitse, yksityisviestillä tai tekstiviestillä mikäli saan kännykkäni haettua.
Ensiviikolla boxien myynti ja valmistus jatkuu, sattuneesta syystä jonoa ei ole päässyt viikon sisällä muodostumaan. Eli tavara lähtee parissa päivässä.
Uusia paine-antureita myös saatavilla turbokäyttöön. Hinnan ilmoitan myöhemmin.
Terveisin,
finkpt
Valikoimissa myös useita eri autoliittimiä ym. asennus tarvikkeita.
Mahdollisesti tulossa adapteri-johtosarjaa, joka käy suoraan auton alkuperäiseen liittimeen, ei kaikkiin malleihin.
Mega v3 ym. tulossa myyntiin.
Myös muutamaa mittari/loggeri mallia tulossa myyntiin.
Web-shop tuotteista aukeaa loppukesästä. Hinnat tulevat nousemaan pysyen kuitenkin edullisina.
finkpt
Mahdollisesti tulossa adapteri-johtosarjaa, joka käy suoraan auton alkuperäiseen liittimeen, ei kaikkiin malleihin.
Mega v3 ym. tulossa myyntiin.
Myös muutamaa mittari/loggeri mallia tulossa myyntiin.
Web-shop tuotteista aukeaa loppukesästä. Hinnat tulevat nousemaan pysyen kuitenkin edullisina.
finkpt
Mitäs se tulis hinnaksi ihan kokonaiselle hilppeelle johtoineen mikä olis tulossa turboautoon max 1,5b ahdoille ja suorasytkäkin siihen pitäis saada...
toki se voisi myös olla v3.0 mikäli mahdollista hinnan puolesta.
toki se voisi myös olla v3.0 mikäli mahdollista hinnan puolesta.
Last edited by nevi on Sun Aug 12, 2007 22:51, edited 1 time in total.
Terveeks
Oon tässä ruvennu suunnitteleen, että josko tota iS Sierran OHC konetta jatkojalostais Megalla ja mahdollisesti läppärungolla.
Millanen paketti tulis ja millä hinnalla, kun Mega ohjais ruiskua vaparikoneessa ja sytkän ennakkoo, eli käyttäisin ihan Sierran virranjakajaa ja Hall-anturia?
Oon tässä ruvennu suunnitteleen, että josko tota iS Sierran OHC konetta jatkojalostais Megalla ja mahdollisesti läppärungolla.
Millanen paketti tulis ja millä hinnalla, kun Mega ohjais ruiskua vaparikoneessa ja sytkän ennakkoo, eli käyttäisin ihan Sierran virranjakajaa ja Hall-anturia?
Löytyy malmikasa OHC ja siipi.
Huomasinkin tässä että finkpt on tähän viimeks postannu vasta heinäkuussa, eli tekeekö enään näitä hommia?PePe wrote:Terveeks
Löytyy malmikasa OHC ja siipi.
-
- Megasquirt aloittelija
jibii
paketti saapui....
mielestäni hyviä puolia lyhyesti ja ytimekkäästi: nopea toimitus pyyntöjen mukaisesti, pieni kotelo, hyvin muokattu, asiallinen paketointi, nyloneriste(tuttu myös uudesta tietokoneestani), numeroitujen johtojen käyttö, edullinen hinta, paremmat liittimet kuin ne perus D-liittimet (ne ei huoltoasemillakaan toimi pitkää aikaa IP laitteissa vaikka ne eivät ole minkäänlaisen tärinän kohteena).
Suosittelen
pistän vielä uusia näkemyksiä megan asennettuani mantaan ja toivon mukaan olen kieli poskella muutenkin kuin paketin sisältöön tutustuessa 
finkpt: kiitos

mielestäni hyviä puolia lyhyesti ja ytimekkäästi: nopea toimitus pyyntöjen mukaisesti, pieni kotelo, hyvin muokattu, asiallinen paketointi, nyloneriste(tuttu myös uudesta tietokoneestani), numeroitujen johtojen käyttö, edullinen hinta, paremmat liittimet kuin ne perus D-liittimet (ne ei huoltoasemillakaan toimi pitkää aikaa IP laitteissa vaikka ne eivät ole minkäänlaisen tärinän kohteena).
Suosittelen

finkpt: kiitos

-
- Megasquirt aloittelija
Kauankos ihmisillä on mennyt näissä tilauksissa?
Itsellä nyt 2 kk kulunut siitä kun maksoin rahat ko. herran tilille. Sähköpostilla luvattiin n. viikon toimitusaika, ei ole oikein täyttynyt.
Pari viikkoa sitten sain hänet kiinni, selitti olleen jotain epäselvyyksiä, että paketin olisi pitänyt minulle lähteä jo 10.8. Kertoi myös että jonnekin oli vahingossa mennyt kaksi boksia, ja sanoi ottavansa asiasta selvää. Saman viikon perjantaina kyselin viestillä saiko selvyyttä, sanoi laittavansa paketin töiden jälkeen postiin. Pakettia ei ole vieläkään näkynyt.
Olen yrittänyt päivittäin ottaa yhteyttä soittamalla useasti, lähettämällä tekstiviestejä ja mailia, mutta mitään ei kuulu. Alkaa olla vahva kusetuksen maku suussa. Ihan periaatteesta en aio heittää 226€ hukkaan, jotka hänelle jo maksoin.
Toivottavasti saadaan selvyyttä asiaan, ja homma pyörimään.
- Kristian Kyllönen -
Itsellä nyt 2 kk kulunut siitä kun maksoin rahat ko. herran tilille. Sähköpostilla luvattiin n. viikon toimitusaika, ei ole oikein täyttynyt.
Pari viikkoa sitten sain hänet kiinni, selitti olleen jotain epäselvyyksiä, että paketin olisi pitänyt minulle lähteä jo 10.8. Kertoi myös että jonnekin oli vahingossa mennyt kaksi boksia, ja sanoi ottavansa asiasta selvää. Saman viikon perjantaina kyselin viestillä saiko selvyyttä, sanoi laittavansa paketin töiden jälkeen postiin. Pakettia ei ole vieläkään näkynyt.
Olen yrittänyt päivittäin ottaa yhteyttä soittamalla useasti, lähettämällä tekstiviestejä ja mailia, mutta mitään ei kuulu. Alkaa olla vahva kusetuksen maku suussa. Ihan periaatteesta en aio heittää 226€ hukkaan, jotka hänelle jo maksoin.
Toivottavasti saadaan selvyyttä asiaan, ja homma pyörimään.
- Kristian Kyllönen -
Mulle kans ollu boxi 6 viikkoa tulossa. Perjaintaina tilasin ja sanoi että ma-ti lähtee paketti postiin. Rahojen maksun jälkeen en ole kertaakaan saanut yhteyttä puhelimella enkä tekstiviestillä sama mihin vuorokaudenaikaan olen yrittänyt. Vahvasti tuntuu kusetukselta koko homma... 305e maksoin yhteensä boxista+tarvikkeista että ei kyllä hymyilytä. Toivottavasti ottaa kohta yhteyttä, muuten pitää harkita mitä asialle teen.
Aleksi Huhtala
Aleksi Huhtala
-
- Megasquirt aloittelija
Oma odotus päättyi vihdoin tuon megan kanssa. Saihan sitä pitkään odottaa pieni pelko perseessä saako rahojaan takaisin/niille vastinetta, mutta kyllä pienen räpeltelyn ja tutkiskelun jälkeen se oli sen arvoista. Samaan hintaan en ikimaailmassa olisi saanut omin avuin samanlaista vastinetta.
Viivästyksestä ja tavoitteluvaikeuksista huolimatta finkpt:lle isot kiitokset, ensiluokkaista kamaa. Mulle kaupat on hyvin onnistuneet niin kauan kuin saan rahalle vastineen.
- Kristian Kyllönen -
Viivästyksestä ja tavoitteluvaikeuksista huolimatta finkpt:lle isot kiitokset, ensiluokkaista kamaa. Mulle kaupat on hyvin onnistuneet niin kauan kuin saan rahalle vastineen.
- Kristian Kyllönen -