AFR sahaa
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
AFR sahaa
Mitkäs kaikki vaikuttaa tuohon seilaamiseen? Käytössä Innovate, signaalipiuha ei ole kyllä suojattu, että sen vois muuttaa.
Säätö on vasta alussa, mutta olis hyvä tietää mitä hakea.
Säätö on vasta alussa, mutta olis hyvä tietää mitä hakea.
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Juu laidasta laitaan 10-20.
Afr-table kalibrointi? Mistä? MS1 kyseessä. Extra manuaalista en äkkiseltään löytänyt. Ite table saattaa olla kyllä ihan jotain mitä sattuu eli täytyykin se kattoa tossa iltasella.
Sytkäkatkoksia ei pitäia olla. Täytyy varmaan laittaa lokia näkyviin.
Mihis noita vois tallennella, joku ilmanen paikka oli mut ei nyt tullut mieleen.
Afr-table kalibrointi? Mistä? MS1 kyseessä. Extra manuaalista en äkkiseltään löytänyt. Ite table saattaa olla kyllä ihan jotain mitä sattuu eli täytyykin se kattoa tossa iltasella.
Sytkäkatkoksia ei pitäia olla. Täytyy varmaan laittaa lokia näkyviin.
Mihis noita vois tallennella, joku ilmanen paikka oli mut ei nyt tullut mieleen.
Mulla heitteli peruslambdalla aika voimakkaasti varsinki tyhjäkäynnillä ku oli kollektorin jälkeen heti mutkassa. Laajakaistan pistän kyllä kun aika koittaa niin suosiolla pidemmälle putkeen.JaniM wrote:Ei kyllä varmaan ihan paras paikka, on heti kollektorissa johon yhtyy kaikki neljä putkea. Pitäisköhän laittaa pikkasen kauemmaksi?
Toi arvo sahaa laidasta laitaan välillä tosi voimakkaasti. Tasakaasulla pysyy aika nätisti kohillaan.
Sähän voit testata testimielessä tota vaikka pistämällä putkenpätkän änkkärin jälkeen johon hitsuut anturille mutskan ja pistät haitselemaan sieltä, jos vieläki sahaa ni ei johdu sijoittelusta. Tietty putkesta pitää olla tarpeeks vielä mittaa anturin jälkeen ulkoilmaan ettei se sitä varsinkaan tyhjäkäynnillä pääse haistelemaan

Tiara Kit Car - MsnS-E
Ai sori.. oli MS2extra config auki.JaniM wrote:Juu laidasta laitaan 10-20.
Afr-table kalibrointi? Mistä? MS1 kyseessä. Extra manuaalista en äkkiseltään löytänyt. Ite table saattaa olla kyllä ihan jotain mitä sattuu eli täytyykin se kattoa tossa iltasella.

Seilaako se samalla tavalla myös digitaali ulostulon kautta, sitten se voisi viitata anturin sijoitteluun. Jos ei niin, tsekkaa analogi porttien asetukset varmuuden vuoksi vielä LM programmerilla.
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Kalibroitu joskus, mutta voishan tuon kalibroida uudelleen. Tänään vois yrittää kans siirtää lambdan paikkaa kauemmas.
Tasakaasulla tekee tasasta syheröä, mut heti ku läppä liikkuu niin alkaa sahaaminen ja pätkiminen lambdassa.
PW seuraa mapin mukana, joskin aika herkkä toi mappi. Mappiin tulee silloin tällöin jotain piikkejä.
Tasakaasulla tekee tasasta syheröä, mut heti ku läppä liikkuu niin alkaa sahaaminen ja pätkiminen lambdassa.
PW seuraa mapin mukana, joskin aika herkkä toi mappi. Mappiin tulee silloin tällöin jotain piikkejä.
ratkesiko ongelma?
Saitko selvitettyä syyn sahaamiseen? Minulla tuntuisi olevan samaa oiretta.
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Pieni imuvuoto kollektorin laipassa, uudella tiivisteellä rauhottui pikkasen.
Sen enempää ei ehtinyt sitä kokeileen.
Mutta tossa toisessa koneessa taas ei auttanut edes lambdan siirto, mutta muutenkaan se ei toimi oikein. Viikonloppuna näkee saadaanko mappi toimimaan oikein vai ei ku keinut vaihdettu miedompiin.
Sen enempää ei ehtinyt sitä kokeileen.
Mutta tossa toisessa koneessa taas ei auttanut edes lambdan siirto, mutta muutenkaan se ei toimi oikein. Viikonloppuna näkee saadaanko mappi toimimaan oikein vai ei ku keinut vaihdettu miedompiin.