Eikö tarvike lambdoja saa laittaa downpipeen heti ahtimen jälkeen? 2 kpl jo särkynyt moisia. Onko muilla vastaavaa käynyt?
Boschin lambdat kai kestää sitten lämpöä paremmin?
Tarvike lambdat hajoo.
Moderator: Masi_K
Tarvike lambdat hajoo.
sierra twinturbo
Re: Tarvike lambdat hajoo.
En tiedä millaisia ohjeita muut valmistajat antavat, mutta esim. Innovate sanoo muistaakseni että vähän ennen mahdollista kattia downpipen jälkeen olisi hyvä paikka. Tämä tuli esille videossa jossa kerrottiin laitteista ja niiden asennuksesta. Sanottiin myös ettei turbon jälkeen ole hyvä paikka, vaikka siihen monet sen laittavat. Tiedä sittenpuuhapete wrote:Eikö tarvike lambdoja saa laittaa downpipeen heti ahtimen jälkeen? 2 kpl jo särkynyt moisia. Onko muilla vastaavaa käynyt?
Boschin lambdat kai kestää sitten lämpöä paremmin?

Kyllä sitä vikaa täytyy asennuksessakn jossain olla jos kaikki paitsi yksi lambda hajoaa heti. Noita 'halpoja yleismalleja' käytetään kuitenkin tavis autoissakin ja pelaahan ne niissäkin ihan hyvin (ja ei tarvii tulla kertomaan että kaverin kummin siskonpojan vakio-astrasta meni tarvikelambda 3km päästä, tottakai niistä löytyy myös ongelmaesimerkkejä niinkuin kaikesta muustakin tavarasta).
Itellä ainakin pelas NTK:n yleismalli ihan hienosti niin kauan kun konekin. Moottorivaurion johdosta vaan pakoputki täyttyi vedellä (kirjaimellisesti
) enkä kyllä enää usko ton toimivan 
Itellä ainakin pelas NTK:n yleismalli ihan hienosti niin kauan kun konekin. Moottorivaurion johdosta vaan pakoputki täyttyi vedellä (kirjaimellisesti


Fiesta Mk3 1.8 16V megasquirt+edisn00bproject ym @ http://www.76s.net (laakista käyntiin -> kone räjähti -> taas toimii -> 2.0tic projekti menossa)