Pyörä siis GSX-R 1100, alkuperäiset 36mm kaasuttimet korvattu uudemman ruiskusuzukin 42mm kaasuläppäkoteloilla joista toisioläpät poistettu. Suuttimet niin ikään uudemman suzukin 280cc/min virtaavat. Bensapumppuna MSD2225, bp-säädin 3bar opelin v6-moottorista. Levy on partcon rakennussarjasta kasattu.
Polttoainetta säädellään alpha-n algoritmillä johtuen isoista erillisistä läppäkoteloista. Pyörä toimii mielestäni yllättävän hyvin noilla Artun GSX:n kartoilla(isot kiitokset näistä Artulle). Reg-fuelia, cranking asetuksia jne. piti tietysti vähän säätää ennenkuin mopo lähti käymään, johtuen erikoikoisista suuttimista, kaasuläpistä yms. Normaali ajossa ei oikeastaan huomaa mitään valittamisen aihetta, afr pyörii siinä 14-15 tuntumassa. Kiihdytysrikastukset eivät ole vielä käytössä joten nopea kaasun avaus aiheuttaa pientä arpomista että mennäkö vaiko eikö.
Mittaristona toimii nopeutta, kierroslukua, kiihtyvyyttä, varttimailia jne. mittaava veypor-mittari sekä vems round laajakaista lambda(egt optiolla).
Seuraavaksi ohjelmassa luonnollisesti kovaa säätämistä ja tulevaisuudessa varmaan sytytyskin megalla. Artulla oli ilmeisesti jonkinlaisia visioita tuosta ärrän sytytyksen ohjauksestakin joten toivottavasti yhteistyö jatkuu senkin asian tiimoilta.
Pientä ulkonäköpäivitystä pyörään on myös tehty vaihtamalla K3-K4 katteet ja kiillottelemalla osia.
