Ei johdu säädöistä, koska noilla säädöillä ajettu aiemmin ja skulas todella hienosti.
Paineensäätimen joutuu ruuvaamaan ihan tappiin, että saa tyhjäkäynnille edes sen 3.5bar. Paineet laskee _heti_ nollaan kun gasopumppu sammuu, ennen pysyi pari päivää samat paineet kiskossa.
Eli itse kysymys: Miten noi gasopumput hajoaa yleensä? Piti aika kovaa surisevaa ääntä pari päivää ja nyt on taas vähän hiljentynyt. Onkohan se mennyt paskaksi? Välillä surisee kovempaa ja välillä ei. Pumppu on uusi MSD 2225, joten ei sekään saisi ihan 200km jälkeen hajota. Ennen pumppua on aina ollut esifiltteri ja pumpun jälkeen.
Gasofiltteri kuumenee aika paljon!


EDIT: Nyt tuli vedot taas kohdalleen ja seoksitkin alkaa näyttää järkeviltä. Ruuvasin siis paineet 3.5bar @ IDLE, en tajua miten helvetissä ne on voinut itsestään laskea 2bar + lisäksi paineet ei enää pysy kiskossa.
Säädin näyttää pitävän paineet, eli se on ok.
Voisiko olla esifiltterissä paskaa niin paljon ettei gaso ei virtaa läpi enään kunnolla? Tai sitten se pumpun jälkein filsu tukossa, koska se filtteri tuntuu kuumenevan jonkun verran?