Törmäsin ilmeisesti -96 ZX, xsara tai jonkun vastaavan mallin läppäkoteloon, siinä on potentiometri tyyppinen läppäkytkin, lämpöanturi ja ilmeisesti lisäilmaventtiilikin (toistaiseksi mokkulan täydellinen funktio selvittämättä, poraukset kuitenkin menee läpän ohi, siinä on kaksi letkuliitäntää ja kaksi sähköliitäntää, kaksi ja neljä pinnisiä, kellään tarkempaa tietoa?), tämmöisessä olisi paljon hyödyllistä ruuttaprojektiin?
Läppä vähän pieni (47mm). Puolitutulla olis näitä 8kpl...
Citroenin läppäkotelossa paljon tavaraa?
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 253
- Joined: Thu Mar 17, 2005 17:58
- Location: Seinäjoki
- Contact:
Moottori koko / tyyppi auttaisi, mutta kuullostaisi ihan yksipisteruiskun läppärungolta. Eli tavallaan kaasarin korvike, tarkoitus on käyttää yhtä tuollaista / moottori. Sisältää yleensä polttoaineen paineensäätimen, suuttimen ja muutaman anturin.
Kyllä moottorin tuollakin toimimaan saa, optimaalinen ratkaisu se ei ole.
Kyllä moottorin tuollakin toimimaan saa, optimaalinen ratkaisu se ei ole.
Joo, mitä netistä löysin niin tuo läppäkytkin kuuluu tuollaiseen -96 eteenpäin olevaan sitikkaan, konekokona taidettiin mainita 1,6, -97etiäppäin oli joku muukin malli, en muista mikä... Vähä outoja nuo ranskalaiset kun on ruotsalaisia ikänsä rassannu.
Eihän noita mikään estäne laittamasta vaikka omaa joka pytylle...
Jos niissä on (niinkuin itekkin vähä arvelin) se bensaruiskutus samassa niin melko valmiita paketteja, sovitetta tietysti pitää värkätä että saa kanteen kiinni. Nuo on kolmipulttisella laipalla varustettuja, toisella puolen normaali letkukiinnitys.
Eihän noita mikään estäne laittamasta vaikka omaa joka pytylle...
Jos niissä on (niinkuin itekkin vähä arvelin) se bensaruiskutus samassa niin melko valmiita paketteja, sovitetta tietysti pitää värkätä että saa kanteen kiinni. Nuo on kolmipulttisella laipalla varustettuja, toisella puolen normaali letkukiinnitys.
Kuullostaa samanlaiselta kuin mulla olis -94 306:ssa (2.0 8V), se mokkula jota varten ne poraukset on tehty on tyhjäkäynnin säätöön tarkoitettu askelmoottori. Sitten siinä saattaa olla läppäkotelon lämmitys, eli sille yksi pistoke, takoituksena estää läpän jäätymistä. Ja potentiometri ja imuilman lämpötilanturi.
MB 190E 2.3-16 kompressor - projekti kesken