Kun tossa mun setupissahan on sellanen kapeakaistalambda MILLÄ EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!11 niin sen antamat arvot ja niihin luottaminen meille jäi vielä vähän arvailujen varaan. Niin tän tiimoilta mulla olisi muutama kysymys jotka koitan muotoilla sellaisiksi että osaava pystyy antamaan niihin lyhyen ja ytimekkään vastauksen.
1) Kun AFR näyttää 14:7 ja megatunen seosmittari (se vihreitä ja punaisia pallukoita oleva palkki ruudun alareunassa) näyttää punaisen ja vihreän puolta väliä, niin silloin ollaan ilmeisesti hyvässä jamassa tasakaasulla ajettaessa?
2) Entä sitten kun vaikka puolet punaisista palleroista on päällä ja AFR on edelleen 14:7? Ollaanko sillonkin vielä 14:7 'ja vähän päälle'?
3) Entä sitten kun kapeakaistalambdalla saadaan esimerkiksi arvot 13:9 tai 15:3? Onko ne sillon oikeasti noi, vai voiko seos siinä vaiheessa olla 'kuin paljo tahansa' laihalla/rikkaalla?
4) Kun AFR paukuttaa asteikon jommassa kummassa laidassa asti, niin ainakin se lienee sellainen tilanne jolloin seos voi olla 'kuin paljo tahansa' laihalla/rikkaalla?
Eikä mulla ton tiimoilta sitten muuta. Aiheestahan on pulistu tänkin foorumin tiimoilta vaikka kuin paljon, mutta päällimmäisenä jää mieleen vaan että kapeakaistalambda on vaan 'suurinpiirtein sinnepäin', mutta vähän tarkempaa tietoa ton suurpiirteisyydestä kaipaisin.
Kiitos