innovate LC-1 apuja
Moderator: Masi_K
innovate LC-1 apuja
Kalibrointi onnistui ok, ja lamba lämpeää eli jotain eloa on. Innovaten oma ohjelma ei anna mitään elonmerkkejä ja mega ei saa mitään arvoja. Ja mitäänhän en ole saanu muutettua lc1:stä kun yhteyttä ei saa =( kokeiltu tuolla vakio db9 ? liittimellä ja usb muuntimella. Terminaattori on paikoillaan kun on yritetty.
mode voi siirtää tämän oikeelle alueelle....sry
mode voi siirtää tämän oikeelle alueelle....sry
Mulla sama vika.. tosin jotenkin runkkaamalla IN, OUT ja sarjaporttia keskenään sain yhteyden LM-programmerilla siksi aikaa, että sain muutettua analogi ulostulot 0-5v / 10-20AFR. Virratkin joutui laittamaan muistaakseni päälle just oikeaan aikaan.
Jos suoraan koitan, niin yhteyttä ei tosiaan saa. Kyseessä siis uudempi LC-1, wanhalla ei ollut mitään probleemia yhteyksien kanssa.
Jos suoraan koitan, niin yhteyttä ei tosiaan saa. Kyseessä siis uudempi LC-1, wanhalla ei ollut mitään probleemia yhteyksien kanssa.
mulla saman tyylistä vikaa.
LogWorks ei saanu yhteyttä oikeen. ja ku laitto virrat päälle oikeeseen aikaan ni sit otti yhteyttä.
ja boonuksena kummatkin analogiulostulot näyttää 0.137v ja 0.140v eikä muuta.
LogWorksilla kun saa yhteyden ni toimii kyllä ja näkee arvot.
LM programmer ottaa yhteyden joka kerta.
LogWorks ei saanu yhteyttä oikeen. ja ku laitto virrat päälle oikeeseen aikaan ni sit otti yhteyttä.
ja boonuksena kummatkin analogiulostulot näyttää 0.137v ja 0.140v eikä muuta.
LogWorksilla kun saa yhteyden ni toimii kyllä ja näkee arvot.
LM programmer ottaa yhteyden joka kerta.
Mulla auto lambdan resetti ongelmiin, Oliskos jollain ystävällisellä sielulla pistää vaikka shotti miten ne voltit asetettiin lm programmerissa oikein, ei oikeen mene yhteen logworksin ja megan seokset.
Näillä ohjeilla tehnyt :
Innovativen analogialähtö muutettu niin että 10:1 = 0V ja 20:1 =5V
Settings.ini tiedostosta muutetaan #unset INNOVATE_0_5_LINEAR eteen # set ja NARROW_BAND_EGO eteen vastaavasti #unset
Megatune -> Exhaust Gas Settings -> EGO Sensor Type muutetaan Wide bandiksi, ja EGO Switch Point (v) on mulla 2.350
Näillä ohjeilla tehnyt :
Innovativen analogialähtö muutettu niin että 10:1 = 0V ja 20:1 =5V
Settings.ini tiedostosta muutetaan #unset INNOVATE_0_5_LINEAR eteen # set ja NARROW_BAND_EGO eteen vastaavasti #unset
Megatune -> Exhaust Gas Settings -> EGO Sensor Type muutetaan Wide bandiksi, ja EGO Switch Point (v) on mulla 2.350