Audin 5-pyttyinen motti kyseessä ja moottorinohjauksena Vems, jota käpälöidään Megatunella.
Kone oli kannen irtikäytön jälkeen erittäin nakutusherkkä ja nyt vikaa 2 viikkoa haettu. Ilmennyt seuraavaa: Kun laittaa sytytysennakon kiinteäksi ja painaa nätisti kaasua, alkaa ennakkoa tulla lisää ja 4-tonnissa on jo 20-30 lisää ennakkoa. Ei ihme jos nakuttaa.
Mikä tuon voisi aiheuttaa?
sytytysennakko heiluu
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Puhut "puolista" monikossa? onko sulla 5-pyttysessä COP? Ja boksissa tuki tälle sydeemille? Minkälaisella kiekolla annetaan kampiakselin asento boksille ja minkälainen on kokonaisuudessaan sytkä? Vahvistimet tulpilla varmaan? Sen tarkemmin tietämättä mutta luulis ei-tasajakosen sytyn olevan herkempi triggerin suhteen?
MTunessahan on asetus "fixed angle" joka hyydyttää ennakon siihen ruutuun asetettuun arvoon so. kartta tai starttausennakot ei oo käytössä. Onko ongelma sama (ennakot lisääntyy) kun "fixed" on käytössä?
MTunessahan on asetus "fixed angle" joka hyydyttää ennakon siihen ruutuun asetettuun arvoon so. kartta tai starttausennakot ei oo käytössä. Onko ongelma sama (ennakot lisääntyy) kun "fixed" on käytössä?
Tämä pulma lienee ratkennut:
http://www.vems.fi/bb/viewtopic.php?p=235#235
Niille ketkä eivät halua rekisteröityä, niin referoituna kyse oli siitä että VR-anturin signaaliin tuli häiriöitä ja laitois alkoi triggautua niihin. Ratkaisuna puolien maadoituksen parantaminen, ja VR-signaalin ylös- ja alasvetojen modifiointi.
http://www.vems.fi/bb/viewtopic.php?p=235#235
Niille ketkä eivät halua rekisteröityä, niin referoituna kyse oli siitä että VR-anturin signaaliin tuli häiriöitä ja laitois alkoi triggautua niihin. Ratkaisuna puolien maadoituksen parantaminen, ja VR-signaalin ylös- ja alasvetojen modifiointi.