Peugeot 205xs

Käyttäjien onnistuneita Megasquirt asennuksia

Moderator: Masi_K

Post Reply
Nagu
Megasquirttaaja
Posts: 36
Joined: Wed Mar 29, 2006 14:02
Location: Tampere
Contact:

Peugeot 205xs

Post by Nagu »

Peruslähtökohtana on vuoden 1989 Peugeot 205xs.


Kaikki lähti siitä kun mä ajokortin sain... :D

Alusta:
-1.6gti:n etu- ja taka-akselisto
-1.9gti:n etujarrut
-1.9gti:n etutolpat ja jouset

Moottori:
-106xsi:n kansi
-306xr:n imusarja
-205xs:n alakerta
-205xs:n vaihdeaski

Kesä 2007
-Partcon ms v 2.2 pelkällä bensan ohjauksella
-Kierroslukutieto puolan -navalta
-Toimii puolellakin kaasulla toisin kuin kaasari, tosin kulutus kasvoi ja satunnaisia ongelmia. Virranjakajan alipaineen kanssa ongelmia
-Pysyy kylmänä huonosti käynnissä johtuen lisäilmaventtiilin puutteesta
-Ajettuja kilometrejä n. 14 000km, matka katkesi viimein laturin hajoamiseen marraskuussa ja siitä lähtien ollut seisonnassa.

Vuosi 2008
-ECU vaihtunut B&G:n alkuperäiseen V3.0 levyyn MS extra koodilla
-Sytytyksen ohjaus wasted spark, puolana Bosch 0 221 503 407
-Kierroslukutieto 12-1 pyörällä kampiakselilta ja Honeywellin 1GT101DC hall-anturi lukemassa

Seuraavat visiot odottavat vielä:
-Taka-akselin päivittäminen levyjarrulliseksi
-Turbon asentaminen
-Lisäilmaventtiilin asentaminen

Image
205xs
Post Reply