Kaikki lähti siitä kun mä ajokortin sain...

Alusta:
-1.6gti:n etu- ja taka-akselisto
-1.9gti:n etujarrut
-1.9gti:n etutolpat ja jouset
Moottori:
-106xsi:n kansi
-306xr:n imusarja
-205xs:n alakerta
-205xs:n vaihdeaski
Kesä 2007
-Partcon ms v 2.2 pelkällä bensan ohjauksella
-Kierroslukutieto puolan -navalta
-Toimii puolellakin kaasulla toisin kuin kaasari, tosin kulutus kasvoi ja satunnaisia ongelmia. Virranjakajan alipaineen kanssa ongelmia
-Pysyy kylmänä huonosti käynnissä johtuen lisäilmaventtiilin puutteesta
-Ajettuja kilometrejä n. 14 000km, matka katkesi viimein laturin hajoamiseen marraskuussa ja siitä lähtien ollut seisonnassa.
Vuosi 2008
-ECU vaihtunut B&G:n alkuperäiseen V3.0 levyyn MS extra koodilla
-Sytytyksen ohjaus wasted spark, puolana Bosch 0 221 503 407
-Kierroslukutieto 12-1 pyörällä kampiakselilta ja Honeywellin 1GT101DC hall-anturi lukemassa
Seuraavat visiot odottavat vielä:
-Taka-akselin päivittäminen levyjarrulliseksi
-Turbon asentaminen
-Lisäilmaventtiilin asentaminen