Tervehdys,
Kääntelin tuossa käsissäni Saabin D-jetronicin imusarjaa ja siihen saisi heittämällä normi M8 tai M14x1,5 lämpöanturin. Tarvittaessa pystyy tekemään M10 kierteenkin mutta hienokierteiden tekoon ei ole välineitä.
Edellisestä projektista on tuollainen FAE 33180 28L anturi jota on väitetty Motonetin artikkeliksi 37-3318 (Peugeot). Siinä on kuitenkin hämärä 11+mm kierre, ilmeisesti joku karkeanousuisempi R-kierre tms.
Niin, anturin pitäisi lisäksi olla turbolle sopiva. Mitä suositellaan?
MAT-anturi M8 tai M14 kierteellä?
Moderator: Masi_K
MAT-anturi M8 tai M14 kierteellä?
VW T1 -68 MS1 + EDIS
^Hyvä pointti tuokin. Onhan tuota edellisestä projektista jäänyt putkea jossa on nykyiselle pösön anturille valmis paikka. Seuraavaksi pitää tutkia CLT-anturille vielä sijoituskohde.
EDIT: Sama tuttu M14x1,5 sielläkin. Näyttäisi olevan tuo M12 huomattavasti yleisempi mutta toivottavasti jotain löytyy...
EDIT: Sama tuttu M14x1,5 sielläkin. Näyttäisi olevan tuo M12 huomattavasti yleisempi mutta toivottavasti jotain löytyy...
VW T1 -68 MS1 + EDIS