MSnS 2.2 sytytys apuja kaivataan!

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
100%kemppi
Megasquirttaaja
Posts: 20
Joined: Thu May 17, 2007 19:06
Location: pohojanmaa

MSnS 2.2 sytytys apuja kaivataan!

Post by 100%kemppi »

eli tuli tos hommattua tommonen.

onglemana on se että se on ollu 4 sylinterisessä autossa ja se pitäis laittaa 6 sylinteriseen.

Kuinka ton sytytyksen kans ku siinä oli YKSI tommonen HEI4 Pin Module.
-mitä mä ny tosta kaaviosta tajusin niin EIKÖ niitä pitäisi olla 2 noita HEI4 moduileja? ku se on ollu neloskoneessa?
-mikä siihen nyt sit pitää laittaa että mä saan sen tolle kutoskoneelle?

Mikä se 420A Coil Pack on? Sytytyspuola/t?

Sori tämmöset tyhmät kysymykset! mutta ku ekaa kertaa oon laittaas niin ei oikee tiiä :oops:
e30 2.3 turbo
Vauhtivaunu
Megajumala
Posts: 1167
Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
Location: Pohjois-Karjala

Post by Vauhtivaunu »

Laite on varmaan ollut virranjakajallisessa koneessa. Jos käytetään neloskoneessa kahta sytkäkiveä, on kysessä hukkakipinäkytkentä.

Yksinkertaisimmillaan et tarvitse tuohon kutoskoneeseen kun virranjakajan, josta keskipakoennakkopainot on lukittu ja alipaine-ennakkokello poistettu ja/tai lukittu. Jakaja voi olla vaikka katkojankärjillä varustettu, koska mega hoitaa sytkäkiven triggauksen ja ennakon -> so. järjestelmä on "kärjetön".

Tietysti jos saatavilla on hall-anturijakaja niin sellainen kannattaa laittaa, kärjet kun jokatapauksessa kuluvat mekaanisesti.
Vika on yleensä asentajassa, ei laitteessa

RTFM!
Post Reply