Mikä on riittävä kierrosnopeus startatessa jotta myös sytkä toimii?
Itsellä näyttää jotain 150-200rpm ja kuulostaa kuitenkin normaalisti pyörivän.
Voiko jokin asetus aiheuttaa tuon että sytytys ei toimi mutta suuttimet ruiskuttaa ja ledi vilkuttaa käynnistyksessä. Käsittääkseni sytytys on otettu juuri tuolta lediltä.
Pakettina MSnS-extra koodilla ja yhdellä puolalla. Puolaa maadoitetaan suoraan MS:llä. 4-syl 2.0L.
Ja vielä yksi kysymys. Imuilma näyttää 49C mutta en saa easythermillä sitä muutettua (runtime 13 error)
Kiitos.
edit: Trigger Return/Time Based? mitä eroa?
Startti kierrosnopeus
Moderator: Masi_K
Re: Startti kierrosnopeus
Easythermissä on sellanen bugi että ohjelma tilttaa jos windowsin deismaalierottimeksi on laitettu pilkku eikä piste. Eli siellä missä säädät windowsiin kellon tyypin, valuutan ja muut kansalliset asetukset, niin sinne vaihdetaan desimaalierottimeksi piste.JRI_T wrote:Ja vielä yksi kysymys. Imuilma näyttää 49C mutta en saa easythermillä sitä muutettua (runtime 13 error)
Tolla se varmaan korjaantuu.
Fiesta Mk3 1.8 16V megasquirt+edisn00bproject ym @ http://www.76s.net (laakista käyntiin -> kone räjähti -> taas toimii -> 2.0tic projekti menossa)
mulla näytti logissa olevan sellaisen 200-250 rpm startti kierrokset ja sitten on hörähtänyt... kyllä se 200 rpm pitäis riittää 
käytössä time based asetus.
trigger return asetus antaa tietyn hampaan kohdalla sen kipinän ja time based on aikaan perustuva, eli enemmän arvioitu kohta antaa kipinä, noin yksinkertaistettuna...

käytössä time based asetus.
trigger return asetus antaa tietyn hampaan kohdalla sen kipinän ja time based on aikaan perustuva, eli enemmän arvioitu kohta antaa kipinä, noin yksinkertaistettuna...