Logia kun lueskelen tai katson MSLVV-ohjelmalla niin aina kone on Warmup-tilassa.
Kuitenkin vedenlämpö ja imusarjanlämpö ei ole warmup alueella, eikä ainakaan warmup wizard sivulla megatunessa voi säätää tuota warmuppia pois. Warmup enrichment näyttää kuitenkin 136%.
Mikähän on jäänyt nyt huomaamatta?
Koodina Extra 23b, jos se nyt mitään vaikuttaa.
Logi (Noin 1 mega):
http://www.janiervast.com/projekti/tied ... ngelma.xls
Engine bit 9, mutta miksi jatkuvasti? (ratkaistu)
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 405
- Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
- Location: Pieksämäki
- Contact:
Engine bit 9, mutta miksi jatkuvasti? (ratkaistu)
Last edited by JTbo on Sat Apr 23, 2005 11:17, edited 1 time in total.
Volvo 360GL -88
Onhan sulla megatunessa sen 023b:n mukana tullut msns-extra.ini? Kun tuossa aiemmin oli puhetta että virheilmoitukset voi kiertää muuttamalla ini:ä ja että se ei niin suositeltava tapa ole. Viimeisen parin kk:n sisällä warmup-wizardiin on tullut muutoksia, ja jos ini on ratkaisevalta osin eri versiosta niin toiminta voi olla vähän mitä sattuu.
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 405
- Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
- Location: Pieksämäki
- Contact:
Eipä ollutkaan siinä.
Tuo koneen lämpöhän on pikkaisen yli 100, kun anturikartta ei ole vieläkään aivan kohdallaan, mutta tuskin tuo vaikuttaa siihen, että warmup on jatkuvasti päällä.
Ei se warmup hyppää pois vaikka koneen lämpö näyttäisi 80-astetta.
Eikös tuohon warmup tilaan vaikuta lähinnä koneen lämpötila ja aika käynnistyksestä, onko siinä muita vaikuttavia tekijöitä?
Tuo koneen lämpöhän on pikkaisen yli 100, kun anturikartta ei ole vieläkään aivan kohdallaan, mutta tuskin tuo vaikuttaa siihen, että warmup on jatkuvasti päällä.
Ei se warmup hyppää pois vaikka koneen lämpö näyttäisi 80-astetta.
Eikös tuohon warmup tilaan vaikuta lähinnä koneen lämpötila ja aika käynnistyksestä, onko siinä muita vaikuttavia tekijöitä?
Volvo 360GL -88
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 405
- Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
- Location: Pieksämäki
- Contact:
No niin, ei se paljoa tarvinnut, anturikartat oli muuten hyvin, mutta en ollut kaikkia kolmea kääntänyt koodiin mukaan, vain yhden
Oikeilla kartoilla ei enää warmup kiusaa ja sai tehdä kaiken säädön alusta. Myös lambda korjaa nyt seosta, warmup-tilassa ei sekään ole käytössä, kuten moni muukin seikka.

Oikeilla kartoilla ei enää warmup kiusaa ja sai tehdä kaiken säädön alusta. Myös lambda korjaa nyt seosta, warmup-tilassa ei sekään ole käytössä, kuten moni muukin seikka.
Volvo 360GL -88
Onkos sulla laajakaista lambada vaiko tavallinen. Ja miten se säätö toimii ? Onko se vaan tasakaasuajolla tai esmes 50% polkimen asennosta?
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 405
- Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
- Location: Pieksämäki
- Contact:
Ei ole laajakaista lambdaa vaan ihan tavallinen. Se säätää tietyn kierrosrajan ja lämpötilan yläpuolella, nuo voi asettaa mieleisekseen. Nyt olen säätänyt tuon noiden MsTweakin ohjeistuksen mukaan.
Ihmetyttää vain tuo, että aika liki 0.7v vaikuttaisi olevan 14.7:1 seos, ainakin nykimättömyyden perusteella.
Siitä en ole varma onko tuossa Extra-koodissa vielä sisäänrakennettuja ominaisuuksia.
Ihmetyttää vain tuo, että aika liki 0.7v vaikuttaisi olevan 14.7:1 seos, ainakin nykimättömyyden perusteella.
Siitä en ole varma onko tuossa Extra-koodissa vielä sisäänrakennettuja ominaisuuksia.
Volvo 360GL -88