jenkkilän mega tilaus!

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
poster
Megasquirt aloittelija

jenkkilän mega tilaus!

Post by poster »

tilasin kuukausi sitten glens garagelta MegaSquirt I v3.0 olen kolmeen kertaan kysellyt joko hän on lähettäny paketin jne..mutta ei kuulu vastausta :( onko kukaan onnistuneesti tilannu tältä herralta jotain???
JaniM
Megajumala

Post by JaniM »

Oon joskus aikaa sit, tuli ihan heti.
risu
Himopostaaja

Post by risu »

Tiara Kit Car - MsnS-E
poster
Megasquirt aloittelija

Post by poster »

kyllä ärsyttää kun jenkki tilaukset on aina ollu tälläsiä..olis kiva jos joskus sais tavarat että ei tarviis uhkailla :x olis pitäny tilata diy autotunesta noi osat.
Dr.Pioneer
Megasquirttaaja

Post by Dr.Pioneer »

On tainnut vähän laatu kärsiä. Itse kun tilasin samanlaisen kortin joku reilu 1v sitten tuli alle viikossa ja 1kk sitten v2.2 lautaan flyback boardin niin sekin tuli parissa kolmessa päivässä.
reve
Megasquirttaaja

Post by reve »

Tilasin gleniltä maaliskuussa tavaraa. Tilausvahvistus tuli samana päivänä, order update parin päivän päästä sisältäen lähetyksen seurantanumerot ja tavarat siitä parin päivän päästä. Harvoin on ollut näin hyvää palvelua jenkeistä ostaessa.
poster
Megasquirt aloittelija

Post by poster »

tilasin maaliskuun toinen päivä..nyt uhkailtuani sitä se olevinaan taas lähetti sen megan mutta ei seurantanumeroa kuulu..soittelin jo luottokuntaan jos ei ens viikolla tule tullinkirjettä niin laitan s-postii että en tarvii sulta mitään.
Post Reply