Hei7 modattu boksi.... Jouduin muuttamaan hieman johdotuksia kun toi boksi vaihtui niin huomasin että jos bensapumpulle tulee jatkuva virta niin pumppu pyörii kokoajan ja boksi "herää" vaikka muuta käyttöjännitettä ei tule??? Onkohan tosta haittaa kun lopullisessä kytkennässähän bensapumpun virta katkeaa myös kuh kääntää virrat pois.
Onkohan tossa jotain vikaa vai onko toi ominaisuus???
Edit.
Tossa blackz:n asennuksessa sama "ominaisuus"
viewtopic.php?t=3150&highlight=
Hei7 ja bensapumppu
Moderator: Masi_K
No minkäs löysit syyksi?? Ite en oo varsinaista syytä löytäny, mutta tavan kiertää vian kyllä. Eli tarkoitus olis laittaa se akulta tuleva jatkuva +12V bensapumpun releelle virtalukon takaa, niin eipä saa rele jännitettä auton ollessa sammuksissa vaikka MS maadoittaiskin releen...turbosbc wrote:Taisi syykin jo selvitä tuolta toisesta viestiketjusta.....
CHEVROLET CAMARO IROC-Z 1986 350cid TPi + PAXTON SN-93 SUPERCHARGER + TH700
CHEVROLET SPORTSIDE SILVERADO CCC 1989 350cid EFi + TH700
CHEVROLET SPORTSIDE SILVERADO CCC 1989 350cid EFi + TH700
Jos kolvi pysyy kädessä niin yksi homma mitä voisitte kokeilla olisi vaihtaa rele ja megan laudan trankku suojattuun tehofettiin (joka kiinni jäähdytysprofiiliin, koteloon tms):
viewtopic.php?p=17634&highlight=#17634
Keskustelussa on ekana BTS149 joka ois helpoin kytkeä jos bensapumpun runko ei ole maadoitettu. Osat löytyy ainaki pk-seudulta. Mitään virtasyöppöjä kisapumppuja ei varmaan kuitenkaan kannata tollasen taakse pistellä.
viewtopic.php?p=17634&highlight=#17634
Keskustelussa on ekana BTS149 joka ois helpoin kytkeä jos bensapumpun runko ei ole maadoitettu. Osat löytyy ainaki pk-seudulta. Mitään virtasyöppöjä kisapumppuja ei varmaan kuitenkaan kannata tollasen taakse pistellä.
Tiara Kit Car - MsnS-E