
MEGASQUIRT JA SUZUKI GSX750F
Moderator: Masi_K
MEGASQUIRT JA SUZUKI GSX750F
Tarkoitus olisi pistä tuon megan v2.2 suzukin, koska kaasarit on vähän sitä sun tätä oloiset.. Haluaisin kuitenkin pitää alkuperäisen sytytyksen koska moottori on vakiokuntoinen ja ei tarvis säätää spark karttoja, paitsi tuon VE tablen vaan+ muut pakolliset -jolloin jää aika olennaisen eli ajamiselle. Jarruna on nyt siis VE tablen käytön otto 12x12 ja kierros tiedot megalle? Jos ymmärsin oikein niin extra koodilla saa noi isommat kartat ja "spark ei ole käytön otto pakkoa" jolloin yhdistän xg-1 ja xg-2 yhteen ja signaali vaikka kiekka-mittarista.? Vai miten sen pitäis tehdä 

Jep, extra-koodilla saat 12x12 VE-taulukon ja sytytystä ei ole pakko käyttää. Kierroslukumittarin piuha voi tosiaan olla paras paikka kierroslukutiedon ottamiseen. Hyvällä tuurilla siitä on jo valmiiksi suodatettu häiriöitä pois. En tiedä tuleeko tuolle mittarille pulssi jokaisesta kipinästä vai vaan toisen puolan kipinöistä. Jälkimmäisessä tapauksessa joudut laittamaan asetuksista sylinterimääräksi 2, että saat kierrosluvun kohdalleen. Toinen vaihtoehto kierroslukusignaalille on ottaa se toisen sytkäpuolan miinusnavasta.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85