Minä annan mieluummin rahani systeemin kehittäjille, kuin piraattikauppiaille.
On muuten kiva käydä aina välillä tuolla msefin palstalla katselemassa kirjoittelua aiheesta.. Täytyy kyllä hattua nostaa suomen pojille. Todella harvoin saa lukea yhtä ala-arvoista aiheeseen liittymätöntä kommentointia.. Hyvä pojat!
msefin porukka tyytyväisenä suomalaisiin..
Moderator: Masi_K
HP wrote:Mistä tuo megasquirt sitten kannattaa ostaa ja onko miten isoja hintaeroja? Partcolta ei saa kun pelkän boksin rakennussarjan, eikä esim stimulaattoria yms oheistuotteita?
Ja millasia ongelmia näissä partcon myymissä sarjoissa on ollut, vai ymmärsinkö aikaisemmat viestit väärin?
No kaverille tota partcon sarjaa väännetään niin yksi piirilevyn kuparijohdin (miksiköhän niitä sanotaan) lähti piirilevystä irti, hyppäri tilalle. Muuten ihan ok. Kyllähän mäkin varmaan tilaisin orkkiksen, mut siinäpä se kun ovat tehneet sen niin pirun vaikeaksi. Ilmeisesti noita oheishilppeitä joutuu tilaa sitten orkkiksena.
Ja mielestäni en varasta keneltäkään jos ostan ruuttani partcolta, se nyt vaan sattuu olemaan tod. paljon helpompaa mulle. Ja moraaliani on turha arvostella, siitä ei tällä foorumilla tiedä kukaan mitään. Paitsi tietysti minä itse. Jos se, että haluan tilata tavaraa firmalta jonka tunnen ja johon luotan, häiritsee niin se on kyseisen henkilön henk.koht. helvetti.
Ja edelleen, tilaisin orkkiksen, jos se olisi helpompaa, mutta kun se ei ole.
Minä piirsin ensimmäiset omat 1 puoleiset piirilevyt 2002 ja kysyin lupaa molemmilta herroilta (B & G). Täytyisi etsiä tuo maili ja katsoa sanatarkka vastaus mutta periaate oli että omia versioita saa tehdä ja levittää "ei kaupallisesti" kun huolehtii tuotetuesta. Lupa tuli valmiiden, toimivien boxien valmistamiseen ja "myyntiin" omakustannushintaan.