Civic 1.6i ja ms
Moderator: Masi_K
Civic 1.6i ja ms
Onko kellään kokemusta ms:ssin asennusta 1.6i pgm-fi tilalle? itellä on 1.3 civic johon oon aatellu asentaa megasquirtin ja kysymys on sitten että pystyykö vakio antureita käyttämään asennuksessa ja miten on suuttimien laita?
vakio anturit käy siihen tarvitset vaan lämpöantureille ne "kartat" tehdä uusiksi. suuttimetkin käy kun käyttää pwm virran rajoitusta. mulla on 1.4 civikissä kiinni mega. sytkän saat toimii kun hankit 1.6 jakajan ja gm hei moduulin+ boschin sytkäyksikön. jakajassa on sisällä 3 pyörää joista 4 sakaraisen kohdalta katsot vr anturin johdot ja siitä hei moduulille ja niin edelleen...
bmw 520i -89 Projekti 2.5 24v tic
mazajns wrote:vakio anturit käy siihen tarvitset vaan lämpöantureille ne "kartat" tehdä uusiksi. suuttimetkin käy kun käyttää pwm virran rajoitusta. mulla on 1.4 civikissä kiinni mega. sytkän saat toimii kun hankit 1.6 jakajan ja gm hei moduulin+ boschin sytkäyksikön. jakajassa on sisällä 3 pyörää joista 4 sakaraisen kohdalta katsot vr anturin johdot ja siitä hei moduulille ja niin edelleen...
kiitos vastauksesta