Kierrosluku ei toimi
Moderator: Masi_K
Kierrosluku ei toimi
eli sain megan edes jotenkin toimimaan mutta nyt huomasin ettei megatunessa näy kierroslukua vaikka kuinka yrittäisi potikoita käännellä. megassa palaa kokoajan tuo warmup ledi(keskimmäinen) ja muut ei edes yritä toimia (johtuneenko tosta kierrosluvusta). megassa on nyt 029v koodi sisällä. Antakaa joitakin vinkkejä et miten saisin ton kuntoon.
jumpperi on paikallaan ja d8 on jumpperoitu myös. asetuksista en mene vielä sanomaan mitään kun en ole kyseisellä koneella millä säädän megaa. sit vielä semmoinen et miksi en saa poltettua uusia asetuksia megaan. painan burn to ecu niin ei tapahdu mitään ja sit kun otan fets to ecu niin antaa jotkut ihme asetukset.
hoi
mulla on samaa vikaa stimulaattorilla kun kokeilee niin ei tapahdu mitään mut joku viisaampi täällä kirjoitti et jos syöttää esim 5 voltin jännitettä hetkellisesti db 37 liittimen napaan 24 niin kierrosluvun pitäisi välkähtää megatunessa. kokeilin itse samaa toimii, otin 5 volttia prosessorin jalasta 1.
ilmeisesti olen koonnut stimulaattorin väärin.
muista et sitten vaan hetkellisesti tökkää prosessorin jalkaa 1 ja ota heti pois.
ilmeisesti olen koonnut stimulaattorin väärin.
muista et sitten vaan hetkellisesti tökkää prosessorin jalkaa 1 ja ota heti pois.
-
- Megajumala
Ford Fairlane ´59
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland
ei toimi vieläkään tuo kierrosluku ja stimu on oikein tehty. kokeilin tota prossun jalasti 1 ottaa sen 5v tohon 24pinniin mutta ei toiminut.
eilen näytti nollaa kiekka kello mut nyt näyttää 7rpm.
Huomasin tuossa että kun sen pinnin 24 kytkee maihin niin kierrokset välähtäävät. siihen 24pinniin tulee 10v. onko normaalia?
eilen näytti nollaa kiekka kello mut nyt näyttää 7rpm.
Huomasin tuossa että kun sen pinnin 24 kytkee maihin niin kierrokset välähtäävät. siihen 24pinniin tulee 10v. onko normaalia?
Liekkö selvinny tämä?
Itellä sama onkelma tällä hetkellä kun olen menossa tuossa "ulosmenot ja testaus" vaiheessa.. Ei tule kierroksia megatuneen, samoin tuo pulse width 1 on 0 ja duty cycle1 on 0.. Nuo megan leditkään ei nyt oikein reagoi niikun pitäs, pelkästään tuo d18 palaa koko ajan himmeesti..
Edellisessä testausvaiheessa kaikki pelas niinku pitääkin.
Liekkö Stimu kasattu väärin??
Jumpperit on paikallaan XG1-XG2, D8 oikosuljettu.
Itellä sama onkelma tällä hetkellä kun olen menossa tuossa "ulosmenot ja testaus" vaiheessa.. Ei tule kierroksia megatuneen, samoin tuo pulse width 1 on 0 ja duty cycle1 on 0.. Nuo megan leditkään ei nyt oikein reagoi niikun pitäs, pelkästään tuo d18 palaa koko ajan himmeesti..
Edellisessä testausvaiheessa kaikki pelas niinku pitääkin.
Liekkö Stimu kasattu väärin??
Jumpperit on paikallaan XG1-XG2, D8 oikosuljettu.
Flat4
-
- Megajumala
-
- Megajumala
Oma Megani on testattu kahdella eri stimulla eikä kierrosluku pelannut kummallakaan. Autossa kuitenkin pelaa.
Fiesta Mk3 1.8 16V megasquirt+edisn00bproject ym @ http://www.76s.net (laakista käyntiin -> kone räjähti -> taas toimii -> 2.0tic projekti menossa)
Mikä mahtaa megaa vaivata, kun kierrosluku tietoa ei näy? Mikään ledi ei pala. Ei oo vaikutusta onko X1 ja X2 välillä hyppylankaa. Tossa on muutokset Edistä varten. Kun XG1 ja D5 hyppylankaan yhdistää XG2 hyppylangalla, niin kierrokset hyppäävät muutamaan sataan n.sekunniksi. Ja alussa D17 ledi palaa muutaman sekunnin ja sammuu ja D18 ledi jää palamaan himmeästi. Voisko testerissä jotain vikaa olla? Vai mistä johtuu?