SIERRA EFIIN MEGASQUIRT
Moderator: Masi_K
SIERRA EFIIN MEGASQUIRT
Ootte varmaan laitellu sieraankin nuita megoja..Ekaks muutama tyhmä kysymys:
eli mites ne johot nyt saa helpoiten laitettua?? Kun sierassa näyttäs olevan paljo saman värisiä johtoja et mistä sen nyt tietää minkä mihinkin napaan siinä ruutassa laittaa?? Oisko jollain hyvää kuvaa siitä megan kytkentäkaaviosta?
eli mites ne johot nyt saa helpoiten laitettua?? Kun sierassa näyttäs olevan paljo saman värisiä johtoja et mistä sen nyt tietää minkä mihinkin napaan siinä ruutassa laittaa?? Oisko jollain hyvää kuvaa siitä megan kytkentäkaaviosta?
hmm
no ei muutako yleismittari käteen ja mittailee mikä johto on mikin niin itekki tein ja aika äkkiä siitä pääsi selville ja noissa megaruutan mukana tulee yleensä ohjeet mikä mikin pinni on näin ainakin oon ite käsittäny no mutta onhan noita piirilevyjä tehty niin monen laista että itsellä d25 liittimellä tuo kytkentä mekaan ja kun sulla on jo ruuta vakiona tossa koneessa niin se on aika yksinkertane asentaa kun vähä paneutuu asiaa ja esittää kysymyksiä aina lisää kun tulee ongelma kohta 

Bmw E32 750ila
moro
Itse harjoittelin eilen koko päivän!! Mutta vika oli omassa piirissä!!
Tossa ohjeet hyperterminaalilla tekemiseen. http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Tossa ohjeet hyperterminaalilla tekemiseen. http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
toyota crown -65 18r-gte
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Megatune ohjelmallahan voit tehdä kartat, joilla periaatteessa pitäisi ainakin luvata.
Siellä missä noita karttoja säädetään (ve-table) voit ylhäältä valita Tools valikosta VE ja sieltä Generate VE Table, sitten laitat vaan koneen tiedot noihin ruutuihin ja OK, jos tulee virheilmoitus, niin vääntö suhteessa hevosvoimiin yleensä vähän metsässä.
Siitä ei ole tietoa kuinka hyvin tuo toimii, mutta parempi varmaan kuin täysin nollista lähteä liikkeelle.
Siellä missä noita karttoja säädetään (ve-table) voit ylhäältä valita Tools valikosta VE ja sieltä Generate VE Table, sitten laitat vaan koneen tiedot noihin ruutuihin ja OK, jos tulee virheilmoitus, niin vääntö suhteessa hevosvoimiin yleensä vähän metsässä.
Siitä ei ole tietoa kuinka hyvin tuo toimii, mutta parempi varmaan kuin täysin nollista lähteä liikkeelle.
Volvo 360GL -88
Mulla toimi ihan hyvänä pohjana, auton sai laakista käyntiin generoidulla kartalla, kartassa oli tosin korkealla kuormalla ja suuremmilla kierroksilla liian laihalla ja kevyt kuorma pienillä kierroksilla raskaalla, mutta nehän on helppo säätää sitten logien perusteella kuntoon.JTbo wrote:Megatune ohjelmallahan voit tehdä kartat, joilla periaatteessa pitäisi ainakin luvata.
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
siis siinä tulee db37 liitin jonka joudut siiten itse liittämään auton johtosarjaan. tai vaihtoehtoisesti voit alkuperäisestä ecusta ottaa liittimen ja laittaa sen mekaanjaakkoki wrote:tuleeko tuossa partcon sarjassa se liitin mihin liitetään ruiskun antureiden kaikki johdot ite ms:n kylkeen kii ? vai käykö is:n boksin vakio liitin vai mitä ?
ok.plagu wrote:siis siinä tulee db37 liitin jonka joudut siiten itse liittämään auton johtosarjaan. tai vaihtoehtoisesti voit alkuperäisestä ecusta ottaa liittimen ja laittaa sen mekaanjaakkoki wrote:tuleeko tuossa partcon sarjassa se liitin mihin liitetään ruiskun antureiden kaikki johdot ite ms:n kylkeen kii ? vai käykö is:n boksin vakio liitin vai mitä ?
eli mukana tulee kaikki mitä tarvitsee, että saa toimimaan ruiskusierrassa. ?
joopa joo