Onkelmaa tuottaa vain tuo tyhjäkäynti. Eli käy aivan hyvin tyhjäkäyntiä kun vääntää käymään, mutta sitten kun ajaa ja kiihdyttää vähän niin sen jälkeen kaasun löysätessä tyhjäkäynti tippuu 600rpm ja alle ja lopulta sammuu jos ei koske kaasuun...Mutta sitten kun käynnistää uudestaan niin käy taas normaalisti tyhjäkäyntiä...???
Onko tuo nyt jostain säädöistä kiinni vai onko ongelma tekniikka puolella Autona Volvo 740 2,3litran vinokone vaparina. Tyhjäkäynti venttiilinä toimii alkuperäisestä k-jetistä otettu lisäilma luisti...Auttakee

Ja sitten mulla on nyt seokset täyskaasulla 11-12 onko hyvät? tasa kaasulla nyt on aika tarkasti 14.5-14.9 Kuinka laihalle tuon voi säätää tasaisella kaasulla???