bensansyöttö ja kierrosluku sekoilee
Moderator: Masi_K
bensansyöttö ja kierrosluku sekoilee
eli kokoonpano on bmw 6-pyttynen ja ahdettu.sytkää hoitaa oma motronicci.bensaa mega ruiskuttelee ja puolan miinuksesta toi signaali kaapattu pin 24:seen.lähtee käymään ja käy jotenkuten, mutta kun kierrokset ylittävät 1200-1500rpm lopettaa bensan syötön jostain syystä(teki samaa kun oli sytkä megalla ja ei sekoillu).myös kierrosluku voi alkaa sekoilee rajusti kanssa joskus.kaikkia rajoittimia kokeiltu säädellä ei vaikutusta.sisällä on uusin koodi ja sais ton ensin toimii niin sytkäkin olis jo asennettu mutta tarvii saada ensin tolla toimii.mikä ton kakun syötön voi lopettaa kun rajoittimet ole edes käytössä.apuvaaaaaaaa ei nyt ajatus riitä taas.mites noi asetukset tarttis olla, kun ei ohjata sytkää tuolla codebase and outbutfunctions valikoissa.no jos joku edes vähän sai selkoo missä mennään.
Re: bensansyöttö ja kierrosluku sekoilee
Mitenkäs sulla on se Motronic kytketty sen MS:n kanssa? Jos oot rinnakkain boksit jättäny niin siellä voi olla ristiriita niiden toiminnassa tai voi olla myös mahdollista, että kun molemmat kuormittaa samoja piuhoja niin signaali vaimenee tms liikaa... Itse suosittelisin lähtökohdaksi sitä, että erotat sen Motronicin kokonaan järjestelmästä pois.bmw327tbo wrote:eli kokoonpano on bmw 6-pyttynen ja ahdettu.sytkää hoitaa oma motronicci.bensaa mega ruiskuttelee ja puolan miinuksesta toi signaali kaapattu pin 24:seen.lähtee käymään ja käy jotenkuten, mutta kun kierrokset ylittävät 1200-1500rpm lopettaa bensan syötön jostain syystä(teki samaa kun oli sytkä megalla ja ei sekoillu).myös kierrosluku voi alkaa sekoilee rajusti kanssa joskus.kaikkia rajoittimia kokeiltu säädellä ei vaikutusta.sisällä on uusin koodi ja sais ton ensin toimii niin sytkäkin olis jo asennettu mutta tarvii saada ensin tolla toimii.mikä ton kakun syötön voi lopettaa kun rajoittimet ole edes käytössä.apuvaaaaaaaa ei nyt ajatus riitä taas.mites noi asetukset tarttis olla, kun ei ohjata sytkää tuolla codebase and outbutfunctions valikoissa.no jos joku edes vähän sai selkoo missä mennään.
CHEVROLET CAMARO IROC-Z 1986 350cid TPi + PAXTON SN-93 SUPERCHARGER + TH700
CHEVROLET SPORTSIDE SILVERADO CCC 1989 350cid EFi + TH700
CHEVROLET SPORTSIDE SILVERADO CCC 1989 350cid EFi + TH700
megassa ei sytkää kiinni ja puolasta vain yksi johto megaan (- navasta kierroslukutieto).tiedä sitte mikä sitä rassaa.megaan kun laittaa virrat päälle niin resetoikin muuten ilman että tekee mitään.eikös sekunttien pitäisi rullata yli 255sec.sitten outo ilmiö kävin ajelulla ja auto sammu pihelle ja läppäri kiinni niin tps lopettanut toiminnan järjellisesti.toinen tps anturi(molemmat uusia) kiinni ja toimii muuten, mutta mittari/realtimedisplay tilassa ei näytä mitään.johdot ja kaikki tutkittu tsiljoona kertaa.eikä mikään johto mene lähelläkään tulpanjohtoja tai puolan johtoo.
Joo, ei se välttämättä mitään kerro vielä. Mulla oli itellä samoja ongelmia, ku on kierrostieto puolalta. Joutu siihen levylle vaihtaa sen yhen kondensaattorin joku tsiljoona kertaa isommaks, sit vasta alko pelaa. Kokeilin kaikennäkösiä suojattuja johtoja mutta vasta se kondensaattorin vaihto autto asiaan.bmw327tbo wrote:johdot ja kaikki tutkittu tsiljoona kertaa.eikä mikään johto mene lähelläkään tulpanjohtoja tai puolan johtoo.
Fiat Uno Turbo I.E
Tuostahan se löytyy ohjelmistot otsikon alta: viewtopic.php?t=391