Uusi puola tulee maanantaina, joten sitten uudelleen tulille laajakaista lambdan kanssa.
Moderator: Masi_K
Maalasin paukkupullosta vasaralakalla. Ei kestä hirveesti liuottimia, joten en suosittele.HanhiEmo wrote:Hienon näköisiä nuo siniset moottorin osat. Mitä maalia tuohon käytit että kestää lämmön/muut myrkyt?
Volvon konehuoneessa on kyllä kadehdittavan paljon tuota tilaa työskennellä
Kannattaa sitten kuullostella nakuttelua todella tarkkaan. Ittellä on palotiloista poistettu kaikki terävät reunat ja männät tulee 0,3mm yli kansitason, joten paljerakoa ei ole... ruttuakin on vain n. 8,7 joten ei saisi alkaa naulaamaan.Höylä wrote:onhan tuo sun oma melko samanlainen mikä mulla on käytössä (kopsattu tupla turbo mitsun vakio kartasta) vaikka sulla onkin hieman enemmän asteita joissakin kohdissa, oliskohan mullakin varaa terävöittää tuota omaa![]()
Mulla on lm-signaalimuunnin piiri, jotta pystyy käyttää tuota volvon omaa vr-anturia (asentotunnistin vauhtipyörällä). Kaksi vb921:ta sytkäkiveä kiinni megassa, ja puola on Bosch 0 221 503 407.capri-69 wrote:hyvältä näyttää! minkälainen toteutus on toi sytytys puoli? pitäs ittelle laittaa volvoon kanssa toi sytkä mut oon pikkusen pihalla kun lumiukko. eli jos vaikka varaosa numerotkin sattuis olemaan tallessa niin auttaisi pirusti!
Löytyypi vauhtipyörältä. Mulla on se kaksoismassa vauhtipyörä joka on 60-2 tyyppinen, eli lh:n. Tarkoituksena vaihtaa tuon möhkö vauhtipyörän tilalle semmonen kymppisarjan koneesta löytyvä littupyörä, samalla kun päivitän tuota voimansiirtoa ja siirrän asentotunnistimen siimapyörän päähän haistelemaan 36-1 triggeri pyörää.capri-69 wrote:mistäs tuo alkuperäinen asento tunnistin löytyy? ilmeisesti se on jakopään kotelon sisällä?
Yks mahdollisuus ois hankkia jostain Hei4-moduuli tai Boschin VR-sytkänohjausmoduuli ja käyttää sitä vaan signaalinmuuntimena.capri-69 wrote:pystyykö noita joltain ostamaan noita signaalin muunnin piirejä kun ite en osaa piirilevy toimiviksi kolvata!
Ei mulla ajossa tule ongelmaa noilla ennakoilla. Tosin liikennevaloissa aina vähän jänskättää.miki wrote:ihan mielenkiinnosta minkälaisia moottorinlämpöjä pitää tasakaasu/pinta ajolla noilla ennakoilla ? omassa kärryssä pudotin "matka-ajo sarakkeesta"5ast.pois niin sain lämmöt tippumaan 92 85een