lisää tarkkuutta ruiskutusaikaan
Moderator: Masi_K
lisää tarkkuutta ruiskutusaikaan
Löysin tälläisen jutun...
"koodiksi olen vaihtanut hr_0.008f joka on muuten sama kuin 29T mutta suuttimien pwm virranrajoitus puuttuu mutta tilalla on suuttimien tarkkuus 0.001ms asti. Eli eipä juuri syytä enää edes harkita ms2:sta."
Lisätietoa löytyy http://www.msextra.com/index.php
eli onko kenelläkään käytännön kokemusta ja vaatiiko uudemman megatunen, kuin 2.25b674beta toimiakseen?
"koodiksi olen vaihtanut hr_0.008f joka on muuten sama kuin 29T mutta suuttimien pwm virranrajoitus puuttuu mutta tilalla on suuttimien tarkkuus 0.001ms asti. Eli eipä juuri syytä enää edes harkita ms2:sta."
Lisätietoa löytyy http://www.msextra.com/index.php
eli onko kenelläkään käytännön kokemusta ja vaatiiko uudemman megatunen, kuin 2.25b674beta toimiakseen?
-
- Kokenut Megasquirttaaja
http://www.msextra.com/viewtopic.php?t=18741 Tuolta lisätietoa englanniksi, ja linkki koodiin. Vaatii Relase 2.25 version Megatunesta.
Ajossa ollut joitain viikkoja, toimii suht koht hyvin. Tyhjäkäynnin saa helpommin kohdalleen ja moottorin toiminta on muuten pehmeämpää. Suurin vaikutus alakierroksille.
Ajossa ollut joitain viikkoja, toimii suht koht hyvin. Tyhjäkäynnin saa helpommin kohdalleen ja moottorin toiminta on muuten pehmeämpää. Suurin vaikutus alakierroksille.
jotain tuolta jo selasinkin ja sain sen käsityksen että toimis mulla, jos vain ei polta syttyyksikköä
(eli en tarvitse sitä suuttimien virranrajoitusta, enkä dualtable ominaisuutta)
koodia vain en saa ladattua koneelle, aina menee kone tilttiin, kun yritän ladata
edit: nyt sain koodin ladattua, oli taas tietokone jotenkin sekaisin...
edit2: sain koodin koneelle ja muutettua sen anturikartat ym. omien systeemien mukaan
vielä pitäis uskaltaa kokeilla sitä käytännössä...
ei ainakaan mitään herjoja vielä tässä vaiheessa tullut ruutuun

koodia vain en saa ladattua koneelle, aina menee kone tilttiin, kun yritän ladata

edit: nyt sain koodin ladattua, oli taas tietokone jotenkin sekaisin...
edit2: sain koodin koneelle ja muutettua sen anturikartat ym. omien systeemien mukaan

ei ainakaan mitään herjoja vielä tässä vaiheessa tullut ruutuun

onko sen ryypyn kanssa jotain erikoista, vai menikö mulla vain kiireessä jotenkin ohi kaikki ne paikat josta siihen saa vaikutettuaTVH wrote:Vähän joutuu säätämän kun vaihtaa normiextrasta hi-res-koodiin, ase/wue ongelmat pitäisi olla kyllä korjattu uusimmassa 8f versiossa. Itselläni kone tuntuu korvakuulolta käyvän pehmeämmin hi-resillä.

mulla siis normaalisti käytössä se asetus, että antaa 2 kertaa "ryyppy" ruiskutuksen, kun laittaa virrat päälle megaan, nyt ei napsuneet suuttimet kertaakaan

sillä tavalla lähti käyntiin, kun asensi 027b koodin ja ja käytti/ryypytti sillä hetken...
mutta on tuos koodis niin paljon taas uutta muutenkin (ja hieman valikot eripaikoissa, että mene muutenkin opetteluksi...)
Voi olla että tuota priming-toimintoa ei ole korjattu 8f versiossakaan, se on ollut hi-res-koodissa rikki alusta asti. Toistaseksi tarvii siis pärjätä sillä että laittaa lisää cranking PW:tä. Hi-res on johdettu 029-sarjan koodista ja tämä uusin 8f vastaa 029t versiota, eli valikot ym. on sen mukaiset.Höylä wrote:onko sen ryypyn kanssa jotain erikoista, vai menikö mulla vain kiireessä jotenkin ohi kaikki ne paikat josta siihen saa vaikutettuaTVH wrote:Vähän joutuu säätämän kun vaihtaa normiextrasta hi-res-koodiin, ase/wue ongelmat pitäisi olla kyllä korjattu uusimmassa 8f versiossa. Itselläni kone tuntuu korvakuulolta käyvän pehmeämmin hi-resillä.
mulla siis normaalisti käytössä se asetus, että antaa 2 kertaa "ryyppy" ruiskutuksen, kun laittaa virrat päälle megaan, nyt ei napsuneet suuttimet kertaakaaneikä siis lähtenyt käyntiinkään...
sillä tavalla lähti käyntiin, kun asensi 027b koodin ja ja käytti/ryypytti sillä hetken...
mutta on tuos koodis niin paljon taas uutta muutenkin (ja hieman valikot eripaikoissa, että mene muutenkin opetteluksi...)
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
Ainahan tuo käyntiinlähtö on ollut ongelmallinen ms:n kanssa.
Itse hain koko viime talven sopivia ase arvoja kun silloinen koodi oli sellainen että gammae oli ekassa käynnistyksessä puolet vähemmän mitä sen kuuluisi olla. 2 startissa sitten vika ei ollut päällä.
Tämä kait korjattiin 29X alkuisiin koodeihin (silloin tuli kesä ja auto seisontaan). Nyt olen taas 2 viikkoa autoillut enkä osaa vielä tarkkaan sanoa onko vika poissa hr koodista.
Joka tapaukksessa joudun edelleen käyttämään asea max 80% että pysyy läynnissä ekalla startilla (5->10->20->40->50jne)
En ole huomannut hr koodissa mitään mikä ei toimisi verrattuna 29t:hen.
Tarkuus on käytännössä itsellä jt:llä 1,849 -> 1,799->1,849ms.
Eli onko tuo nyt sitten 0,050ms välein mutta 0,001ms tarkuudella?
Suuri + oli autotunessa, aikaisemmin ei se ole tehnyt tasaista kartaa mutta nyt tuli pienen kokeilun perusteella tasaista jälkeä (laajakaistalla).
Ja luulusinpa että hr koodilla saa kattiautonkin seoksensäädön toimimaan niin että pk päästöt ovat ok ja katti toimii oikein.
Itse hain koko viime talven sopivia ase arvoja kun silloinen koodi oli sellainen että gammae oli ekassa käynnistyksessä puolet vähemmän mitä sen kuuluisi olla. 2 startissa sitten vika ei ollut päällä.
Tämä kait korjattiin 29X alkuisiin koodeihin (silloin tuli kesä ja auto seisontaan). Nyt olen taas 2 viikkoa autoillut enkä osaa vielä tarkkaan sanoa onko vika poissa hr koodista.
Joka tapaukksessa joudun edelleen käyttämään asea max 80% että pysyy läynnissä ekalla startilla (5->10->20->40->50jne)
En ole huomannut hr koodissa mitään mikä ei toimisi verrattuna 29t:hen.
Tarkuus on käytännössä itsellä jt:llä 1,849 -> 1,799->1,849ms.
Eli onko tuo nyt sitten 0,050ms välein mutta 0,001ms tarkuudella?
Suuri + oli autotunessa, aikaisemmin ei se ole tehnyt tasaista kartaa mutta nyt tuli pienen kokeilun perusteella tasaista jälkeä (laajakaistalla).
Ja luulusinpa että hr koodilla saa kattiautonkin seoksensäädön toimimaan niin että pk päästöt ovat ok ja katti toimii oikein.
Priming toimintohan on vain sen takia että pa kiskosta pääsetään mahdollinen ilma pois eli ei tarvitse startata niin kauan kunnes pa paine on ylhäällä ja suuttimista tulee tavaraa.
Priming ainakin toimi talvella niin että
power up ja prime table pw=taulukon mukaan
power up ja standard pw=annettu arvo
twice ja table pw=5ms ja uudestaa mitä taulukossa on
twice ja std prine pw=5ms ja syötetty arvo
after 2sec samoin kuin power up mutta 2 sec kuluttua.
En ole seurannut mitä 29t:ssä on tai toimiiko hr koodissa mutta loppupeleissä tuon pitäisi vaikuttaa vain aikaan miten nopeasti moottori käynnistyy
Priming ainakin toimi talvella niin että
power up ja prime table pw=taulukon mukaan
power up ja standard pw=annettu arvo
twice ja table pw=5ms ja uudestaa mitä taulukossa on
twice ja std prine pw=5ms ja syötetty arvo
after 2sec samoin kuin power up mutta 2 sec kuluttua.
En ole seurannut mitä 29t:ssä on tai toimiiko hr koodissa mutta loppupeleissä tuon pitäisi vaikuttaa vain aikaan miten nopeasti moottori käynnistyy
kyllä minä ainakin sain sillä 027b koodilla koneen käyntiin aina heti (pyörähti ehkä 1/2-1.5 kierrosta moottori), eikä tarvinnut yhtään sahata startilla, kun antoi 2-3 kertaa sen "ryyppyn", eli megan käynnistys ja sammutus kolme kertaa ja sitten vasta eka startti yritys...
eli ihan se vanha kaasarikoneiden käynnistys tekniikka, pari kiihdytyspumpun ruiskautusta...
tällä hi-res koodilla en saanut edes lupaamaan konetta, kun ei saanut sitä "alkupanosta"...
no, säätöjä ja vielä enemmän säätöjä se kai kaipaa...
eli ihan se vanha kaasarikoneiden käynnistys tekniikka, pari kiihdytyspumpun ruiskautusta...
tällä hi-res koodilla en saanut edes lupaamaan konetta, kun ei saanut sitä "alkupanosta"...
no, säätöjä ja vielä enemmän säätöjä se kai kaipaa...
ei ole munkaan koodi tuo hi-res koodi, ainakaan vielä tässä vaiheessa
paremmin/tasaisemmin saan tuolla vanhalla 027b koodilla käymään ja yleensäkkin käymään 
edit: nyt kun tuota megalogvieweriä tutki/kokeili tuon megatune 2.25 ja hi-res koodin "yhdistelmällä" alkoi kyllä mietityttämään tuon 027b koodin kans jatkamisen mielekkyys
ve kartan säätö saattais olla "hieman" helpompaa näillä uusilla koodeilla ja 2.25 megatunella...
suurin syy, etten ole aikaisemmin näihin uusiin koodeihin sirtynyt on siis se sytkäyksikön "allergisuus" näille uusille koodeille, mutta ainakin tämä hi-res koodi pelas sen suhteen ihan ok
ehkä tuo hi-res (tai joku muu uusi koodi, jos ne sopii tuon sytkälle) tulee vielä mullekin käyttöön, kunhan vain opin saamaan sillä koneen käyntiin

edit: nyt kun tuota megalogvieweriä tutki/kokeili tuon megatune 2.25 ja hi-res koodin "yhdistelmällä" alkoi kyllä mietityttämään tuon 027b koodin kans jatkamisen mielekkyys

suurin syy, etten ole aikaisemmin näihin uusiin koodeihin sirtynyt on siis se sytkäyksikön "allergisuus" näille uusille koodeille, mutta ainakin tämä hi-res koodi pelas sen suhteen ihan ok

ehkä tuo hi-res (tai joku muu uusi koodi, jos ne sopii tuon sytkälle) tulee vielä mullekin käyttöön, kunhan vain opin saamaan sillä koneen käyntiin

Last edited by Höylä on Mon Oct 23, 2006 8:45, edited 1 time in total.
Näin itse ainakin ymmärsin kun lueskelin msefiä. 29-koodiin ympätty vanha bowling&grippo hiresskoodi ja muutettu koodeja toistensa kanssa yhteensopiviksi. Uutta sytkärutiinia ei käsittääkseni olla koodattu vaan se on se ihan sama mikä 29t:ssäkin.
Mitä sytkän tarkkuuteen tulee niin Jamesin mukaan se on 29-sarjan koodeissa luokkaa 0.5-1 astetta @ 6000rpm. Dwell on laskettu 0.1ms osiossa, itse sytkä mikrosekunttiajastimilla.
Mitä sytkän tarkkuuteen tulee niin Jamesin mukaan se on 29-sarjan koodeissa luokkaa 0.5-1 astetta @ 6000rpm. Dwell on laskettu 0.1ms osiossa, itse sytkä mikrosekunttiajastimilla.
Tiara Kit Car - MsnS-E
nyt on julkaistu uusi versio tuosta hi-res extra koodista ja siinä on korjattu tuo prime ominaisuus, eli nyt sen pitäis olla hyvä jopa mun käyttöön
koodin voi imuroida esim. tuolta mun sivulta, niin ei tarvitse erikseen rekisteröityä MS EFI sivustolle...
029t_hr8f2

koodin voi imuroida esim. tuolta mun sivulta, niin ei tarvitse erikseen rekisteröityä MS EFI sivustolle...
029t_hr8f2
Megan sammutus 3x? Eiks se oo aina ollu TPS:ssän kanssa kaasu pohjaan ja pois kolme kertaa? Ei se mega oikeen tiedä milloin se on ollu käynnissä viimeks jos siitä virrat poistaaHöylä wrote:kyllä minä ainakin sain sillä 027b koodilla koneen käyntiin aina heti (pyörähti ehkä 1/2-1.5 kierrosta moottori), eikä tarvinnut yhtään sahata startilla, kun antoi 2-3 kertaa sen "ryyppyn", eli megan käynnistys ja sammutus kolme kertaa ja sitten vasta eka startti yritys...

Tiara Kit Car - MsnS-E
tuo oli mun tyyli saada se ryypyttämään, eli aina kun käynnisti megasquirtin, se antoi sen ryypyn ja kun sen toisti kolme kertaa, se tuntui parhaiten lähtevän käyntiin.risu wrote:Megan sammutus 3x? Eiks se oo aina ollu TPS:ssän kanssa kaasu pohjaan ja pois kolme kertaa? Ei se mega oikeen tiedä milloin se on ollu käynnissä viimeks jos siitä virrat poistaaHöylä wrote:kyllä minä ainakin sain sillä 027b koodilla koneen käyntiin aina heti (pyörähti ehkä 1/2-1.5 kierrosta moottori), eikä tarvinnut yhtään sahata startilla, kun antoi 2-3 kertaa sen "ryyppyn", eli megan käynnistys ja sammutus kolme kertaa ja sitten vasta eka startti yritys...
sama juttu siis kaikilla muilla koodeilla, paiti tässä hi-res koodissa, koska tuos sitä ominaisuutta ei ollut ja käynnistys tuntui olevan mahdoton tehtävä

No nyt tajusin. Ootko koittanu muuten tota toista? Toi on ollu jo jonkin aikaa ominaisuuksissa. Eli ennen käynnistystä, megaan vaan lyödään virrat ja polkastaan kaasu 3 kertaa pohjaan niin mega rikastaa cranking PW:tä säädetyn rikastusprosentin mukaan ekalla starttauskerralla.
Löytyy nykykoodeista more cranking stuff -alta "Use First Start Enrichment". Vanhemmissa koodeissa, silloin kun ominaisuus tuli, sille ei ollu erikseen optioita vaan se oli aina käytettävissä ja muistaakseni arvolla 50% lisää PW:tä.
Toi on luotu helpottamaan alunperin starttausta erityisen kylminä aamuina, oikein säädetyillä kylmäkäynnistysasetuksilla tolla ei tee oikein mitään, mutta jos pääsee keli yllättämään eikä megaa ole säädetty niin tosta voi olla paljonkin apua auton liikkeelle saamiseksi.
Löytyy nykykoodeista more cranking stuff -alta "Use First Start Enrichment". Vanhemmissa koodeissa, silloin kun ominaisuus tuli, sille ei ollu erikseen optioita vaan se oli aina käytettävissä ja muistaakseni arvolla 50% lisää PW:tä.
Toi on luotu helpottamaan alunperin starttausta erityisen kylminä aamuina, oikein säädetyillä kylmäkäynnistysasetuksilla tolla ei tee oikein mitään, mutta jos pääsee keli yllättämään eikä megaa ole säädetty niin tosta voi olla paljonkin apua auton liikkeelle saamiseksi.
Tiara Kit Car - MsnS-E
Lue noi ohjeet ni selkiää. Ko valikossa F1 näyttää seuraavan tekstin:
If the First Start Enrichment option is set to ON you will have the option to increase the cranking PW for the first start of the day. Just turn on the ignition and then pump the throttle 3 times before cranking. If the TPS value goes above the FLOODCLEAR more than 3 times before you crank the engine then the cranking PW will be multiplied by the Extra Cranking Fuel Multiplier. So if the normal cranking PW is set to 10.0mS and the multiplier is 50% then the cranking PW will be 15.0mS. This setting returns to the normal PW after the first attempt to start the motor or if you apply the throttle past the FLOODCLEAR setting. This is to assist starting a motor that requires additional fuel to start only on the first start after sitting a long time. If the engine fails to start on the first attempt, the First Start Enrichment can be reactivated after the engine has set for two sec without cranking.
Muutenkin noi extran ominaisuudet ois hyvä selvittää miten ne toimii ennenku alkaa niitä käyttämään, usein noissa on jotain kummallisuuksia mitä pitää ottaa toteutuksessa huomioon.
If the First Start Enrichment option is set to ON you will have the option to increase the cranking PW for the first start of the day. Just turn on the ignition and then pump the throttle 3 times before cranking. If the TPS value goes above the FLOODCLEAR more than 3 times before you crank the engine then the cranking PW will be multiplied by the Extra Cranking Fuel Multiplier. So if the normal cranking PW is set to 10.0mS and the multiplier is 50% then the cranking PW will be 15.0mS. This setting returns to the normal PW after the first attempt to start the motor or if you apply the throttle past the FLOODCLEAR setting. This is to assist starting a motor that requires additional fuel to start only on the first start after sitting a long time. If the engine fails to start on the first attempt, the First Start Enrichment can be reactivated after the engine has set for two sec without cranking.
Muutenkin noi extran ominaisuudet ois hyvä selvittää miten ne toimii ennenku alkaa niitä käyttämään, usein noissa on jotain kummallisuuksia mitä pitää ottaa toteutuksessa huomioon.
Tiara Kit Car - MsnS-E
ja tuohon TPS FLOODCLEAR kohtaan pitää varmaan asettaa joku luku, mikä on sama tai hieman pienempi, mitä megatune näyttää kaasun kalbroinnin yhteytessä tulleeseen täyskaasu asennoksi
mä olin lukenut vissiin noita ohjeita vain siihen asti, kun selitettiin sitä, että saa ruiskutuksen pois päältä, jos on kastellut koneen... niillä vanhoilla koodeilla, tästä 029t koodista en ollut tuota ohjetta lukenut, kun en arvannut sinne tulleen lisäinfoa...
on tämä megatune mukava, kun joka päivä saa oppia jotain uutta

mä olin lukenut vissiin noita ohjeita vain siihen asti, kun selitettiin sitä, että saa ruiskutuksen pois päältä, jos on kastellut koneen... niillä vanhoilla koodeilla, tästä 029t koodista en ollut tuota ohjetta lukenut, kun en arvannut sinne tulleen lisäinfoa...
on tämä megatune mukava, kun joka päivä saa oppia jotain uutta

TPS Floodcleariin pitää laittaa siis se luku mikä sun pitää ylittää 3 kertaa kun poljet ennen käynnistystä kaasua. Eli täytyy tosiaan olla pienempi kuin oikea täyskaasu tai voi olla ettei polkasua havaita jos jää vähän vajaaksi. Itse laittaisin siihen jonkun 4/5 kaasun arvon.
Tiara Kit Car - MsnS-E
ok. noin vähän arvelinkin sen olevan, kiitoksia taas kerran avusta... harmi vain, kun tuokin tieto saattaa taas tulla hieman liian myöhään (tai onhan sille käyttöa aina silloin, kun pitkän huilin jälkeen käynnistelee konetta), jos kerran tuos uusimmas extran hi-res koodis on saatu tuo prime toiminto toimimaan kuten muissakin...
Jos jollain ois aikaa niin megatunen + extran perussäädöistä vois kirjoittaan suomeks ihan fiksut nettisivut missä käytäis kaikki perusasiat läpi. Itselläkin käyny mielessä mutta ei oikein aikaa tohon, edelleen liikaa projekteja. Sinänsä nyt ois hyvä aika tollaselle kun ei enää ykkösextraan tuu paljoa sen kehityskaaren jäädessä näille paikkeille. Kakkosextra on asia erikseen, mutta tällä hetkellä pelkän prossun hinta ja saatavuus rajoittaa budjettiruuttaajia.
Alkuperäset extran viralliset nettisivut on epäselkeet + ollu vaikka kuinka pitkään päivittämättä. Sit on toi uus html-pohjainen manuaali joka on tehty vähän paikkaamaan tilannetta mutta sieltäkin on aika surffaaminen tietyn asian selvittämiseksi, ja se on vähän kuitenkin yksinkertaistettu opus.
Tietenkin jos Finsquirtilta sais kerättyä asiantuntevan porukan joista kukin tekis seikkaperäset ohjeet tietyille erityisominaisuuksille niin toi vois onnistuakkin, ei kaatuis kaikki yhden jampan harteille. Vähän niinkuin toi megamanual mutta extran käyttöä ajatellen. Nykykäyttäjistä varmaan kaikilla toi extra kuitenkin on jo käytössä.
Alkuperäset extran viralliset nettisivut on epäselkeet + ollu vaikka kuinka pitkään päivittämättä. Sit on toi uus html-pohjainen manuaali joka on tehty vähän paikkaamaan tilannetta mutta sieltäkin on aika surffaaminen tietyn asian selvittämiseksi, ja se on vähän kuitenkin yksinkertaistettu opus.
Tietenkin jos Finsquirtilta sais kerättyä asiantuntevan porukan joista kukin tekis seikkaperäset ohjeet tietyille erityisominaisuuksille niin toi vois onnistuakkin, ei kaatuis kaikki yhden jampan harteille. Vähän niinkuin toi megamanual mutta extran käyttöä ajatellen. Nykykäyttäjistä varmaan kaikilla toi extra kuitenkin on jo käytössä.
Tiara Kit Car - MsnS-E
kyllähän megamanuaalista jo aika hyvin ne kaikki perusasiat saa selville, mutta sitten on just tälläiset erikoisemmat säätöjutut/asetukset hakusessa (varmaan monelta muultakin, kuin multa pelkästään
) vaikka mun kohdalla on taas tainnut käydä niin, ettei ole vain ymmärtänyt lukea kaikkia ohjeita, mitä olis saanut vain painamalla sitä "f1" nappia
ja olishan ne helpommin tajuttavissa, jos ne ohjeet edes jaksais joku suomentaa sinne extran koodiin, kun mulla ainakin tahtoo tuo englanti olla jo hieman ruosteessa (tajuan kyllä nykyään jo aika hyvin ,mitä niis ohjeis lukee, kunhan vain riittävästi jaksan sitä selata...)
jos tuo uusin hi-res koodi alkaa toimimaan kunnolla, niin taidan kyllä tehdä sinne hyvin yksinkertaiset ohjeet suomeksi (itselleni), niiden englannin kielisten tekstien tilallehan saa naputella suomeksi saman asian, eikä megan pitäis siitä seota

jos tuo uusin hi-res koodi alkaa toimimaan kunnolla, niin taidan kyllä tehdä sinne hyvin yksinkertaiset ohjeet suomeksi (itselleni), niiden englannin kielisten tekstien tilallehan saa naputella suomeksi saman asian, eikä megan pitäis siitä seota

tein kokeeksi tuollaisen... (pika suomennos 3 ja 5 vuotiaiden lasten "avustamana"
)
extra ohje
kun vain jaksais naputella koko koodin ohjeet läpi, niin jäis paljon vähemmälle se mietintä sitten itse säätötilanteessa...
edit: nyt kun oikein innostui tästä suomentamisesta, niin tuli myös nuo megatunen mittarit muutettua suomeksi
tuon koko megatunen kääntäminen suomeksi saattaa olla jo liian suuri pala, mutta tehdään niin paljon suomeksi, kuin pystyy/tarvitsee... vielä kun nuo suomennokset pystyis siirtämään eri koodien välillä, niin olis jotain järkeäkin tässä hommassa, mutta se taitaa olla mahdoton tehtävä, tyydytään nyt tähän uusimman hi-res koodin "suomennokseen" samalla tässä tulee hyvin myös kerrattua erinnäisiä asioita megasquirtista...
megatune suomeksi

extra ohje
kun vain jaksais naputella koko koodin ohjeet läpi, niin jäis paljon vähemmälle se mietintä sitten itse säätötilanteessa...
edit: nyt kun oikein innostui tästä suomentamisesta, niin tuli myös nuo megatunen mittarit muutettua suomeksi

megatune suomeksi
Last edited by Höylä on Fri Nov 10, 2006 17:33, edited 1 time in total.