M: Megasquirt v2.2
Moderator: Masi_K
M: Megasquirt v2.2
Ms 1. koottuna partcon sarjasta b&g piirilevylle.
On siis alkuperäisen b&g sarjan kanssa identtinen eikä "tee se itse"- mallia!
Sytkäulostulo edis4:lle, pwm joutokäynninsäätö. Testattu toimivaksi koeajolla, hr_0.08g5 koodi sisällä, kaikki säätöarvot (1.6 turbolle) valmiina boksissa, auttaa varmasti alkuun.
Voin myös koota boksin ilman edistä eli "fuel only" (rpm tieto puolan navalta). Pwm joutokäynnin säätö tulee myös tähän settin.
Boksia en pysty koeajamaan mutta koodin käräytän sisälle ja katson että kaikki toimii, myös em. säätöarvot kuuluvat kauppaan.
Myöskin voin koota boksin ihan millä sytkänohjauksella halutaan. Kysele s-postilla, useat samalla hintaa.
Kotelon päätyihin pitää itse tehdä läpivientireiät liittimille ja pultata suuttimien ja pwm fetit kotelon päätyy kiinni. Kotelo on alumiininen. Sisälle mahtuu myös lisäpiirilevy extroille. Piirilevy on siis aivan täydellinen missä ovat liittimet kiinni, ainoastaan alumiinikoteloon pitää tehdä reikä johtosarjan liitintä ja sarjakaapelin liitintä varten.
Jos tarvetta on myös lisäpiirilevylle voin rakennella extroja.
Kyse s-postilla.
Pelkän boksin hinta:
H: 185€ / nouto
H: 195€ / (sis postikulut) etukäteen tilille maksettuna.
H: 200€ postiennakolla.
0405828757
juha-matti.laine (miau) elisanet.fi
On siis alkuperäisen b&g sarjan kanssa identtinen eikä "tee se itse"- mallia!
Sytkäulostulo edis4:lle, pwm joutokäynninsäätö. Testattu toimivaksi koeajolla, hr_0.08g5 koodi sisällä, kaikki säätöarvot (1.6 turbolle) valmiina boksissa, auttaa varmasti alkuun.
Voin myös koota boksin ilman edistä eli "fuel only" (rpm tieto puolan navalta). Pwm joutokäynnin säätö tulee myös tähän settin.
Boksia en pysty koeajamaan mutta koodin käräytän sisälle ja katson että kaikki toimii, myös em. säätöarvot kuuluvat kauppaan.
Myöskin voin koota boksin ihan millä sytkänohjauksella halutaan. Kysele s-postilla, useat samalla hintaa.
Kotelon päätyihin pitää itse tehdä läpivientireiät liittimille ja pultata suuttimien ja pwm fetit kotelon päätyy kiinni. Kotelo on alumiininen. Sisälle mahtuu myös lisäpiirilevy extroille. Piirilevy on siis aivan täydellinen missä ovat liittimet kiinni, ainoastaan alumiinikoteloon pitää tehdä reikä johtosarjan liitintä ja sarjakaapelin liitintä varten.
Jos tarvetta on myös lisäpiirilevylle voin rakennella extroja.
Kyse s-postilla.
Pelkän boksin hinta:
H: 185€ / nouto
H: 195€ / (sis postikulut) etukäteen tilille maksettuna.
H: 200€ postiennakolla.
0405828757
juha-matti.laine (miau) elisanet.fi
Last edited by cybo on Wed Jan 03, 2007 15:31, edited 12 times in total.
Kasattuna 2 kpl.
Päivityksiä: koodiksi olen vaihtanut hr_0.008f joka on muuten sama kuin 29T mutta suuttimien pwm virranrajoitus puuttuu mutta tilalla on suuttimien tarkkuus 0.001ms asti. Eli eipä juuri syytä enää edes harkita ms2:sta.
Lisätietoa löytyy http://www.msextra.com/index.php
Päivityksiä: koodiksi olen vaihtanut hr_0.008f joka on muuten sama kuin 29T mutta suuttimien pwm virranrajoitus puuttuu mutta tilalla on suuttimien tarkkuus 0.001ms asti. Eli eipä juuri syytä enää edes harkita ms2:sta.
Lisätietoa löytyy http://www.msextra.com/index.php
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Näin on, tosin hks:n nokille, 470cc suuttimille, isoventtiilikannelle, hukkakipinäsuorasytkälle ja G28rs ahtimelle että ei ihan "valmiit" arvot "vakio"moottorille mutta lähelle varmaan päästään.Teersen Joonas wrote:ei sattuis olemaan nuo säätö arvot sulla mazdan b6t koneelle???
Joko sua alkaa säädettävä ruisku suorasytkällä kutkuttelemaan?
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Nissan 200sx vakiosuuttimet on 370cc/min, sopii suoraan b6t:hen eivätkä maksa tuolla Nissan foorumin puolella kuin 50€/kierros käytettynä.Teersen Joonas wrote:minkä merkkiset suuttimet nuo on mistä ostit ja mitä makso? käykö suoraan matukan imusarjaan.
ainahan ne lisähevoset kiinostaa
Omassa on Mazda rx7:n vakiosuuttimet jos nyt oikein muistan.