m:säädettävä polttoaineen paineensäädin
Moderator: Masi_K
m:säädettävä polttoaineen paineensäädin
Myydään säädettävä bosch:in polttoaineenpaineensäädin 0 280 160 001 säädin on letkukiinnitteinen . Säädin on uusi ja hintaa olis 100 eeroa/ tarjous
onko se siis tämä? jos on, niin ei kiinnosta, koska eihän tuolla tee mitään ruiskukonees, koska tuo ei ymmärrä mitään imusarjan paineesta... ja mulla taitaa tuollainen ollakin, tuli mukana, kun ostin 20 €:lla 325i bemarin bensapumpun.
jos se taas on tämä, niin kuvittelisin saavani paremmin omiin tarpeisiini sopivan samalla rahalla
jos se taas on tämä, niin kuvittelisin saavani paremmin omiin tarpeisiini sopivan samalla rahalla

Myyjähän sen hinnan määrittelee, ne jotka on oikeasti ostamassa voi sitten tinkiä jos on tarvetta ja pyyntihinta tuntuu korkealta?
Tiara Kit Car - MsnS-E
ei sillä, ettenkö olisi oikeasti kiinnostunut, mutta haluan kuitenkin tietää mitä ollaan myymässä
ja kyllä mulla olis tuolle käyttöä, jos ei bensanpaineen säätimenä, nin sitten vesiruiskun "nesteen" paineen säätimenä
on siinä vesiruiskun jakotukis nyt jo säädin, mutta säädettävällä vois saada paremmin kohdalleen...

ja kyllä mulla olis tuolle käyttöä, jos ei bensanpaineen säätimenä, nin sitten vesiruiskun "nesteen" paineen säätimenä