Tänään sit töiden jälkeen laittelin uuden kartan kehiin MaxMap arvo 250, Ruottalaiselta turbofanittajien sivuilta kopsattu ja samanlainen moottori..siis ainakin osittain.Mistäpä noista tietää mitä muutoksia ovat tehneet...ja eipä toi omakaan ole vakiokunnossa. No mut jokatapauksessa..
Kartta siis Tuneen, RegFuel arvo uusiks ja kokeilemaan...eipä käyny edelleenkään ku kolmella. Noh, suuttimien testaus ja kaikki toimi. Kipinän tsekkaus ja kaikkiin tuli kipinä...Auto käyntiin ja edelleen kolmella

auto käynnissä tulpanjohtojen tsekkaus ja nelossylinterin tulpanjohto veti kanteen ja vika löytyi
Uudella kartalla ja Regfuel arvolla ajaan ja auto jäi välille

Hinailtiin siinä sit kotiin ja vikaa etsiin -> löytyi ! Peräkontissa työkalupakki lähteny liiteleen ja vetäny siirtopumpun piuhan poikki eli soppa loppu matkalla.
Kaiken tän jälkeen Mörköpimeetä ja vesisade... Homma jatkuu noiden antamienne ohjeiden/vinkkien mukaan viikonloppuna.
Siitä Bensan loppumisesta vielä. Tankkiin olen laittanu siirtopumppun (mekaanisen ruiskun eli tuotto pitäisi riittää) ja pääBensapumppu K-jetin eli siinäkin pitäis poporti riittää näihin tarpeisiin. Bensalinjat olen vetänyt uusiksi ja 10 mm koko matka tankista tukkiin (ei luulisi ahdistavan).
Suodatin on Ok, eikä sekään pitäisi tökkiä vastaan.. Bensaturbo käyttöön tehty.
No tän jälkeen ei sit enää jääkkään muuta ku bensatukki ja suuttimet..Nää siis Bensaturbon (volvo 2,3) vakiot. painesäädin myös. Bensapaine 3bar ja näyttäisi olevan siinä tyhjäkkäynnillä ja kaiketi ajossakin. Kyseessähän on siis vapari auto jonka olen turbottanu jälkikäteen..ja siks olen vaihtanut kaikki uusiks.