Jokainen voi itse kokeilla jarrussa mikä on se oikea seossuhde.
Itselläni ainakin 12-13 välissä lähtee paljon parempi henki kuin 11-12.
Mutta nyt näyttää siltä että mun auto tekee muutakin luonnon lakien vastaista.
Eli 300% dutycyclellä

Moderator: Masi_K
Onhan se mahdollista ja jopa todennäköistä.Wesq, onko mahdollista että toi progressiivinen pa-paineensäädin huolehtii siitä että polttoainetta piisaa, vaikka dc on yli 100%?
Tämä voisi olla se todellinen syy tuohon.Osaisiko joku sanoa että määrittääkö Megatune, duty cyclen, sen perusteella mitä megatuneen laittaa suuttimien arvoiksi?
Jep Tälläisiä tehoja olin aluksi ajatellutkin ,mutta kun tuntuu etteivät nuo suuttimet riitä edes 200hv asti ja mulla on jopa korotetu PA-paine ja proge säädin.Cossun keltaset suuttimet on 311cc/min. Riittäiskohän ne johonkin 240 heppaan turbokäytössä
Juu! Aloin juuri etsimään suurempi suuttimia n. 400cc luokkaa.Itsellä kanssa ahdettu 1.6 (cvh) ja cossun suuttimia joskus alussa kokeilin eikä edes barin ahdoille riittänyt kakku vakiobensanpaineilla jotka on ilmeisesti 2.8bar. Nyt on 380cc ja 1.2 bar riittää.
Nostellaan vanhaa aihetta... Eli onko kenelläkään vastausta tähän kysymykseen? Voiko esim. reg fuel vaikuttaa siihen mitä arvoja logeissa näytetään dutycyclelle?Slaba wrote:Osaisiko joku sanoa että määrittääkö Megatune, duty cyclen, sen perusteella mitä megatuneen laittaa suuttimien arvoiksi?
Pystyyhän ton duty cyclen mittaamaan oskilloskoopilla tai auto käyttöön tehdyllä yleismittarilla(oliskin mittarit niin mittaisin).