Ajattelin hommata EDIS-4 moduulin, VR-anturin, ja tollasta sekä läppärungot, bensatukin kanssa ja muu mekaniikka, tais olla Honda CBR:stä peräsin, täytyy kattoa mitä eksyy käsiin kohtuu hinnalla

Mutta mitä tarttis tietää eli onkohan tää nytten täys newbielle lähteä heti laittaa kaikkea siihen (myös ahdin ja intercooler samalla) kerrasta?
Mitä itse hankkisit tuota varten?
Lambda anturi on seosmittaria varten jo asennettu, lambda anturista en kyllä tiedä millanen/mikä se on. mut toimii hyvin Splitfiren halpis seosmittarin kanssa.
Mitkä olis isoimmat ongelmat tossa projektissa?
Riittääkö läppärungot hoitamaan "imusarjan" tehtävää, vai kannattaako käydä romikselta hakemassa jonku nelipyttysen ruisku-imusarja + suuttimet jne. alkuun ja sovittaa ne?
Alkuun tosiaanki ei olisi tarkotus saada hirveesti tehoja ulos, kunha töihin & takasin pääsee, muutoskatsastettua ja bensankulutus alhaalla

Palmia oon harkinnu säätämistä varten että hankkisin, tuolla myynti palstalla näytti olevan myynnissä ja siitä selvis että sillä voi myös säätää. Omassa läppärissä kun ei ole sarjaporttia

Saako jostain halvalla USB->sarjaportti systeemeitä?
Olen tosiaankin newbie hommassa, ja joskus luin asiasta ja kerenny jo unohtaa melkein kaiken, nytten on kuitenki tossa suomen kielinen manuaali printattuna iltalukemiseksi

Kiitos etukäteen kaikille avusta!

(kuvia ja tietoa autosta http://www.skaltura.net )