CLT: 97.8 - 92.8
TPS: 6 - 5
RMP: 2400 - 2400
MAP: 90 - 90
MAT: 31.1 - 26.1
AFR: 13.6 - 15.0
DUTYC1 8.8 - 5.6
Eli suurin piirtein samat arvot mutta mistähän johtuu että tuo seos laihenee tuossa jälkimmäisessä?

Moderator: Masi_K
http://www.esnips.com/_t_/datalogArttuH wrote:No eipä noista arvoista ainakaan löydy mitään syytä. Saisitko laitettua koko datalogin näkyville, niin siitä voisi olla helpompi arpoa ongelman aiheuttajaa?
Tuota noin, estääkö joku säätämästä rikkaammalle tuolla alueella? Ja meneekö tuo koneen lämmetessä laihemmalle vielä senkin jälkeen, kun warmup rikastukset on pois päältä?Lusuki wrote:Omassa mopossa sama onkelma, erona vaan että ei satunnainen vaan jatkuva. Jos ajelee tasakaasulla 1500-3500 kierroksilla, menee laihalle ja alkaa nostaan moottorinlämpöjä. Mitä enemmän lämmöt nousee sen laihemmalle menee. Kylmänä taas pelaa hienosti, ehkä after start warm-uppia voisi peukaloida ja laihentaa alle 50C rikastuksia.
Veikkaisin liiallista battery correctionia. Käytös sopisi sen logiikkaan: Pitkät valot ottavat enemmän tehoa, jännite laskee, jonka vaikutuksen suuttimien avautumisaikaan kompensoimiseksi mega pidentää pulssinleveyttä (mutta kerroin on liian suuri). Muuttuuko megan mittaama jännite ja pulssinleveys tuossa kohtaa kun kytket pitkät?petrib1 wrote:pidin tasakaasulla n.2000 kierrosta, seos meni laihalle, jotain 16.5 pintaan.Kun laitoin pitkät päälle seos hyppäsi saman tien kohdalleen![]()