Ilma-anturina käytin suosittua Cossun anturia ja veden anturina on auton oma käytöstä poistunut tyhjäkäyntisuuttimen anturi. TPS:n virkaa hoitaa automaatti Passatista löytyvä kaasuläppäkotelo + TPS -paketti. Bensapaineensäätimenä on Aeromotiven malli ja sähkösuutinten muutostyön teetätin pajalla oman kädettömyyden vuoksi.
Koneeseen ei ole muita muutoksia tehty, autotallin lattialla tosin odottaa asennusta 2,5" rosteriputkisto. Ajattelin hommata kerralla kunnon putken kun turbotushommat kiinnostaisi tulevaisuudessa. Turboauton säätäminenkin onnistuu varmasti "hieman" helpommin MS:n avulla.
Että eikun vaan kovaa ajoa ja säätöä niin eiköhän se polttoainetalouskin sieltä löydy pikkuhiljaa!

kotisivuilla jotain juttua, hieman vaiheessa vielä...
http://walto.pspt.fi/~vt42499/