Vakio alakerta, hieman siistityt kansi ja imu-/pakosarjat, Garrett GT2871R t3-pakopuolella, keulacooleri 550x230x76mm, 3" putkisto ja 441cc/min suuttimet, peugeot imuilma-anturi alkuperäisen ilmamassamittarin johdotuksin, kaasuläppäanturiksi vaihdettu potikka alkuperäisin johdotuksin. Ruiskuboksin päässä adapteri/liitäntälevy d37<->Bosch
Ruiskupuoli tuli käyntikuntoon jo aiemmin ja tänään sain myös sytkän pelaamaan, eli kampuralla on hall-anturi 900 i16 -89:stä ja jakajakin tulee samasta laitteesta. Boschin 139-pääteaste.
Sytytyskin lähti toimimaan yllättävän helposti, ainoastaan trigger anglea joutui kokeilemaan ja lopputuloksena 7 astetta vaikutti olevan oikea.
Sytytysyksikkökään ei lämmennyt eikä muutakaan probleemaa.
Sytkäkartta on jostain suorasytytys-Saabista mukaellen kopioitu.
Megaan muutoksina ainoastaan X11-lähtöön 1kohm ylösvedolla vcc:stä led17 ja X12 Vcc hall-anturille, josta myös ylösveto 1kohm hallin sisääntuloon. Alkuperäiseen jakajan liittimeen triggeri sytkämoduulille ja hall-johdotettu megaan.
