Tein homman niin yksinkertaisesti, että virheiden määrän on pakko olla aika minimissään. Kaikki sytkäosat on vielä vakiokunnossa, eli en ole edes lukinnut pyörijää (kipinäkartassa on kaikki nollassa). Auton omalla sytkäyksiköllä kone hörähtää käyntiin kun vähänkin pyörähtää. Bensansaannista homma ei ole kiinni, sitä kun ruiskuttelee vielä toistaiseksi K-Jetronic.
Olen toki lukenut ohjeet ja tehnyt lankulle tarvittavat muutokset, sekä kytkenyt johdot oikein (ja tarkistanut kytkennät) [edit. joopa joo

Trigger angleksi heitin aluksi 10 astetta, sen jälkeen otin jakajan kannen irti ja katsoin oikean arvon "suunnilleen" pyörijän ja triggerin asennosta (30 astetta), kun sekään ei toiminut, niin kokeilin muutamaa arvoa väliltä 10-60 astetta. Ei mitään eloa.
Dwellin HEI7 hoitaa matalilla kierroksilla itse, mutta kokeilin syöttää siihenkin kaikenlaista (fixed 75%:lla pitäs ainakin hörähtää mutta kun ei).
VR-anturin piuhoja olen kokeillut vaihtaa toisinpäin. Kierrokset näkyy oli ne miten päin vaan, mutta kipinää ei tule.
Invert outputia kokeilin myös tuloksetta.
Kyllä tuo kone lähtee käyntiin vaikka olisi sytkä väännetty 20 astetta ykk:n jälkeen (kokeiltu joskus) ja tietysti jos on liian aikasellaan niin pitäisi imusarjassa tussahdella. Eli voisi päätellä että kipinää ei tule ollenkaan.
Voiko puola olla vääränlainen? Ja mistä sen tietää? Kyllä sen luulis olevan oikeanlainen, kun kerta kärjetön sytkä on.
Voiko megalta sytkäyksikölle tulevia piuhoja mitata jotenkin? Tai voihan ne mitata vaikka rullamitalla, mutta minkälaista sähköä sinne pitäisi tulla? ...taitaa tosin olla oskilloskooppihommia (ja semmoistahan mulla ei ole).