Onko näin että pelkkää ruiskunohjausta käytettäessä mega vaatii vaa puolan miinukselta ohjauksen? Miksei noissa ohjeissa ole sitä mainittu? (sokea)? On vain kuva et puolalta piuha mut ei muuta mainintaa? Itseä ainakin etsin kauan täältä foorumilta varmaa vastausta vai onko se liian selvä asia kun ei mainittu?
Toinen mikä vähä ihmetyttää on suuttimien ohjaus et onko tosiaan niin et sillä ei väliä milloin se ruikkasee bensaa esim 4 pyttysessä koneessa ku luulis et ois paras että suuttimet aukeaisi yksitellen kunkin sylinterin imutahdin alussa venttiilin auetessa? Megassahan ne saa jaettua kahteen osaan? Onko yleisesti näin myös kaupallisissa viritys ruiskuboxeissa toteuttu?
Nämä kun ois mainittu tuola ohjeissa ni luulen et moni "vasta-alkaja" ois kiitollinen!
Muutenhan tää homma on selvää pässinlihaa...
Ainii ja saakos noita "turtanan" levyjä tai kuvia ny mistää ku ei turtanan sivut pelaa?
Pari tyhmää kyssäriä megasta...
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 656
- Joined: Sun Feb 27, 2005 22:12
- Location: Hyvinkää
Kierroslukutiedolle riittää puolan miinus.
Katkojankärjet saattavat aiheuttaa resetoimista/häiriöitä.
Kyllä se bensa sieltä imukanavasta loppujenlopuksi sylinteriin menee, vaikka sen ajoissa suihkauttaakin.
Itse en näe sekventiaalisuuden hyötyjä kovin suuriksi.
Joku muu voi olla eri mieltä.
Katkojankärjet saattavat aiheuttaa resetoimista/häiriöitä.
Kyllä se bensa sieltä imukanavasta loppujenlopuksi sylinteriin menee, vaikka sen ajoissa suihkauttaakin.
Itse en näe sekventiaalisuuden hyötyjä kovin suuriksi.
Joku muu voi olla eri mieltä.
Ford Fairlane ´59
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland