Relekortti
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
Relekortti
tarvitsisin hieman informaatioita relekortin käytöstä Megasquirtin yhteydessä.
saako relekortin kautta kytkettyä sytytyksenohjauksen?
asennetaanko relekortti konehuoneeseen ja siitä siis menee vain DB37-kaapeli megasquirtiin ja relekortista jakautetaan johdot eri komponenteille? näin olen ymmärtänyt.
mun asennuksessa hankaluuden aiheuttaa vaikea kaapelien veto ohjaamon/konehuoneen välille (ilmastointilaite välissä).
saako relekortin kautta kytkettyä sytytyksenohjauksen?
asennetaanko relekortti konehuoneeseen ja siitä siis menee vain DB37-kaapeli megasquirtiin ja relekortista jakautetaan johdot eri komponenteille? näin olen ymmärtänyt.
mun asennuksessa hankaluuden aiheuttaa vaikea kaapelien veto ohjaamon/konehuoneen välille (ilmastointilaite välissä).
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
Ihan varmaan tekee, jos vaan haluat maksaa tarpeeksiflektivitonen wrote:eikö kukaan suomessa tee näitä relekortteja?
alan pikkuhiljaa tuskastua tuon johtoviidakon kanssa, koska Audissa on Uskomattoman hankala vedellä johtoja ilmastointilaitteen takia.

Vakavasti ottaen, mulla ei ole mitään erityistä hinkua tehdä piirilevyjä muille, hommaa riittää muutenkin. Mutta jos jollakulla on ylitsepääsemättömiä ongelmia jonkin yksinkertaisen kortin hankkimisessa, kuten vaikkapa tuon relekortin, niin voisin ehkä avustaa asiassa kohtuullista korvausta vastaan.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
Relekortin johdotus hukassa
Olisko sulla tietoa mitä relekortin liitäntöihin kuuluu, tarkoitan seuraavia S1-S5, Vref, TPS/TPS Ret, Tach ja MAT/MAT Retolski wrote: Jep db37 megasquirtilta relekortille, sieltä sit johdot antureille yms.
Relekortti
Kiittää ja kumartaa.
Toivottavasti taasen pääsen hieman eteenpäin valitsemallani polulla
Toivottavasti taasen pääsen hieman eteenpäin valitsemallani polulla