Aiemmat setupit ovat sisältäneet 15.5ohm suuttimet ja 2.7ohm suuttimet (PWM:llä ohjattuna). Näiden vanhojen kanssa on kestänyt vedättää 6000rpm ja 1.3bar ahtoa. Nyt näillä uusilla (Siemens 630cc, 13ohm) on alkanut tulla ongelmaa että jo alle 4000rpm alkaa ilmestyä pätkimistä 1-1.4bar ahdoilla. Välillä enemmän tai vähemmän kierroksia tai ahtoa.
Megatunessa ongelma näkyy resettilaskurin arvon suurenemisella ja mittarit käy punaisella. Jot pätkäisyn jälkeen jatkaa kaasu pohjassa auto jatkaa hyppimistä kengurun lailla. Ei väliä onko läppäri kiinni vai ei, pätkii silti.
Nyt on vaihdettu virta- ja maakaapelit paksumpiin ja juotettu vielä ylimäärinen 6mm^2 kaapeli suoraan levylle kiinni ja toinen pää puristusliittimellä pultattu koriin. Päivitin myös extran uusimpaan versioon.
Softabugi? Kaapeloinnissa vielä vikaa vaiko raudassa hämärää? Sytkän (hall, jakaja, boschin kivi) aiheuttamaa ongelmaa? Ei kyllä hyvä merkki mutta suutinfettien kohdalta oli piirilevy tummunut.. (käytössä vanhempi turtanan levy)
Ideoita? Alkaa oikeasti **tuttaa tuo
