elikkä seuraava onkelma...
Hommat toimii muuten hyvin, mutta välillä mega resetoi ittensä tuon sytkän asennuksen jälkeen. Lähinnä pintakaasulla ja tyhjäkäynnillä. Kierroksilla pelaa hyvin.
Tulpat on r tulpat ja piuhat fordin piuhat.
Onko tuohon maadoitukseen jotain vinkkejä eli millä nuo kiusalliset resetit saisi hyvin kitkettyä pois? Tartteeko hommata vielä häiriösuojatut tulpan hatut?
Mihin maadoitetaan edis puolan runko,häiriönpoistokonkka,edis ohjausyksikkö ja sitten vielä että tarvitseeko signal return eli pinni 4 maadoittaa myös ja mihin? Ei oikein mistään löytynyt tietoa searchilla aiheesta.
Ja riittääkö normaali suojattu parikaapeli vr-anturin vetoon vai tartteeko olla joku spessu piuha siihen? Mikä etäisyys tuolla kaapelilla täytyy olla edis puolaan ja sytkäpiuhoihin.
siinäpä aluksi..eli te joilla edis pelaa ilman resettejä niin vinkkejä kaivataan?
edis ja resetit+maat
Moderator: Masi_K
Joo..kiitos avusta
...
Homma taisi selvitä. logeista kun tarkkaan syynäili niin uusien parempien maiden jälkeen alko raksuttaa..sieltähän se löyty. kun akku on siirretty konttiin niin kumma kumma kyllä flekti kun lähtee päälle niin se joskus resetoi megan..
meleksota hommaa..tiiäs itten onko flektin maassa onkelma vai pitääkö releen kytketää tai kytkispaikkoja muutta johonkin
et tuleeko tuo sitten flektin maasta vai releestä

Homma taisi selvitä. logeista kun tarkkaan syynäili niin uusien parempien maiden jälkeen alko raksuttaa..sieltähän se löyty. kun akku on siirretty konttiin niin kumma kumma kyllä flekti kun lähtee päälle niin se joskus resetoi megan..
meleksota hommaa..tiiäs itten onko flektin maassa onkelma vai pitääkö releen kytketää tai kytkispaikkoja muutta johonkin
et tuleeko tuo sitten flektin maasta vai releestä