Noissa esimerkeissähän se anturi näkee tilanteen 60 astetta EYKK. Siis se anturihan voi olla YKK:n suhteen ihan missä vaan kunhan anturi ja ratas on keskenään oikein YKK:n nähden
En oo tollasta konffannu mutta ainaki extran dokumenteissä on vastaava tehty näin:
Eli ekan hampaan jälkeen 60 astetta ennen YKK:ta. Eli about just noin ku oot piirtäny ja varmaan tuolta oot tutkinutki. Näyttää ihan hyvältä ainakin täältäpäin katottuna?
Itteäkin hämäs aikasemmin. Rupesin miettii mis se anturi pitää olla. Mut eihän sil oo mitää välii kun ratas kuitenki pyörii? eihän sillon anturin paikalla ole väliä
Ensimmäinen hammas/tappi tulee olla anturin kohdalla 60 astetta ennen yläkuolokohtaa. Miten sitä vois tarkemmin sanoa.
Kato noita kuvia.
Laita YKK kohdalle, pyöritä 60 astetta vastakkaiseen suuntaan mitä moottorin pyörintäsuunta on, laita anturi ja 1 hammas vastakkain mihin kohtaan haluat, se on siinä.
markosa wrote:E
Laita YKK kohdalle, pyöritä 60 astetta vastakkaiseen suuntaan mitä moottorin pyörintäsuunta on, laita anturi ja 1 hammas vastakkain mihin kohtaan haluat, se on siinä.
Ite sanoit sen tarkemmin Nyt hehkuu jo lamppu. Vois sanoo et syttykin.
Toi mun anturi voi olla suhteessa YKK:hon nähden missä vain saatto olla vähän sekava ja olihan se vähän virheellisesti muotoiltukin. Eiköhän tää oo jo selkiö mutta sitä lähinnä tolla tarkoitin, että se YKK on koneessa samassa paikkaa oli se hammaskehä pultattu mihin tahansa asentoon. Anturi pitää vaan sijoittaa sen hammaskehän suhteen niin että se näkee tilanteen oikein.