Tuommoista Daihatsun Applausea olisi tarkoitus turpottaa...
Myllynähän siinä 1.6-litrainen nelipisteruisku joten kaikki anturitkin olisivat valmiina MS:a varten. Ei kuitenkaan huvittaisi ruveta puukottamaan johtosarjaa eikä ole kytkentäkaaviotakaan. Myöskin suuttimet saattavat käydä pieniksi.
Olisikohan helpointa lisätä pari lisäsuutinta ahtoilmaputkeen ja laittaa Squirtti niitä ohjaamaan? Sytkän myöhäistyksen voisi kai hoitaa myös Squirtilla. Kannattaako? Onko joku kokeillut?
Squirtista lisäruisku
Moderator: Masi_K
Re: Squirtista lisäruisku
Tossa ei oo mitään järkeä.micco wrote:Tuommoista Daihatsun Applausea olisi tarkoitus turpottaa...
Myllynähän siinä 1.6-litrainen nelipisteruisku joten kaikki anturitkin olisivat valmiina MS:a varten. Ei kuitenkaan huvittaisi ruveta puukottamaan johtosarjaa eikä ole kytkentäkaaviotakaan. Myöskin suuttimet saattavat käydä pieniksi.
Olisikohan helpointa lisätä pari lisäsuutinta ahtoilmaputkeen ja laittaa Squirtti niitä ohjaamaan? Sytkän myöhäistyksen voisi kai hoitaa myös Squirtilla. Kannattaako? Onko joku kokeillut?
ainoa järkevä ratkasu on korvata orkkis ruutta kokonaan mekalla.
tai hankkii toisen vakioboksin minkä sisälle rakentaa tuon squirtin hyödyntäen sitten alkuperäistä liitintä -> jää orkkis johdot puukottamatta. ylimääräisiä johtoja tuskin tarvii kovinkaan paljon vetää.. muutamia korkeintaan...
Nissan Silvia s13 JDM M50 bmw koneella + MS2 + HX40 +e85= 543hv/660nm@1,3bar
Corvette c5 6-Speed
"EX" Mega peli Lancia integrale 16v (Teeveestä tuttu)
Corvette c5 6-Speed
"EX" Mega peli Lancia integrale 16v (Teeveestä tuttu)
Re: Squirtista lisäruisku
kaikkivaltias wrote:
Tossa ei oo mitään järkeä.
ainoa järkevä ratkasu on korvata orkkis ruutta kokonaan mekalla.
Pakkohan se on uskoa kun noin hyvin perustellaan

Rupesin juottamaan Squirtin töpseliä vakio-ohjausyksikön rinnalle jolloin voin tarvittaessa vaihdella boksia. Ensimmäinen takaisku tuli kun huomasin ettei Daihatsun kaasuläpän potikka olekaan potikka vaan kytkin joka tunnistaa ainoastaan täyskaasun ja tyhjäkäynnin

Kiihdytysrikastukset saa toimimaan mallikkaasti map-perustaisena (mapdot), ja kaksi/kolmiasentoinen kaasuläppäkytkin sopivien vastusten kanssa riittää loppuihin toimintoihin. Nojoo, jos kytkin on vain kaksiasentoinen, niin on vähän hölmöä jos floodclear tulee peliin ihan mitättömällä kaasunpainalluksella startissa. Sen voisi johdottaa sitten omaksi napikseen, sen verran harvoin sille käyttöä on.
Eiköhän tuohon mene melkein mikä tahansa, mutta tuo http://www.vpv-motorracing.com/ kautta saatava wabash menee mun mielestä erinomaisesti?
Pieni sovitekapale vaan väliin.
Pieni sovitekapale vaan väliin.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 
