Tuossa anturissa on kiinteänä tuo alkuperäinen johto, sillähän sen pitäisi toimia, kun alkuperäinenkin sytkä kerran toimii.
Lykkään toisen karvan tuohon lm1815 kytkennän inputtiin, eli vastuksen päähän ja toisen maihin vaikka sitten tuonne reikälevylle, jollaisen tänään väsäsin.
Reikälevyn maan sitten kytken siihen samaan paikkaan missä muutkin megasquirtin maat on, kun matkaakin on vain se noin 30cm.
Tuolle on vielä oma laatikkokin, tosin sijainti on konehuoneessa, mutten tiedä onko miten häiriöherkkä tuollainen kytkentä, pitäsikö se ängetä kabiiniin suojatuilla mahdottoman pitkillä kaapeleilla, tämäkään vaihtoehto ei oikein innosta, kun pitkät johdot kai on häiriöherkempiä kuin piirilevyllä olevat pienet hyppylangat.
Tuosta lm1815 kytkennästä sitten lähtee megalle sinne U4:ään piuha ja tietty megalta tulee tuohon Boschin modulille, nämä ajattelin vetää nyt sitten suojattuna, VR-anturin piuhaa en ajatellut kummemmin muuttaa. Tosin jos nyt laittaisi sen maihin tulevan piuhan tosiaan tuohon lm1815 kytkennän levylle maihin, viimeksi oli kytketty tuohon korin maadoituspisteeseen, jossa kaikki megan maat on, tuossahan saattoi tietysti tulla vähän häiriön mahdollisuutta.
Sitä 390ohmin vastusta tosiaan olen hämmästellyt että mitenkäs se kytketään, kun sanotaan että across VR-Input, no minähän olin sitten nykäissyt sen tuosta 18k vastuksen edestä maihin, kun siinähän se vr-input on. Anturin toinen karva tosin oli siellä eri paikassa maissa, mutta toki kytkennältä maapiuha meni samaan pisteeseen. En tiedä olikohan tuo kuormitusvastus sitten oikein kytketty, mutta ei se kyllä yhtään mitään vaikuttanut, vaikka kokeilin 4700ohmin vastustakin siinä.
Konehuoneessa oli tuota lunta, kun pientä myräkkää pitänyt, siirtyi testailut toiseen päivään.
Boschin kipinämoduliakin sai hetken kaivaa, ennen kuin löytyi. Tuon lm1815 kytkennän laatikkokin on melko kookas, vajaa 10cm korkea ja ei sitäkään näkynyt. Aika paljon tuntuu konepellin samoista tuota tavaraa mahtuvan, kun tarpeeksi pienenä tulee
Toivottavasti en ole käsittänyt kovin pahasti harhaan toistaseksi, jos huomenna olisi keliä jo testailla, pohjolan hallissa kun joutuu näitä värkkäämään.