Eli eli, homman nimi on seuraava. Auton turbo unski ja koodin extra koodi, josta pelkkä bensapuolenohjaus.
Ongelma on sellanen, että kun käyttää autoa tyhjäkäynnillä paikallaan, kaikki toimii hyvin. Sitte ku lähtee liikenteeseen ja ajaa vähän matkaa ja pysähtyy, jollon pudotaan tyhjäkäynnille, auto sammuu. Tämän jälkeen ei lähe käyntiin ennen ku on vähän aikaa odottanu. Missähän vois olla vika? Tietysti vaihtoehtoja on paljon mutta, mistähän kannattais lähtee vikaa etsimään? Nyt on tehny tota jo kahella eri koodilla ja tänään päivitettiin taas uusin koodi. Sillä ei oo vielä käyty ajamassa eli tyhjäkäyntiä käy kyllä paikallaa sammumatta. Sen verran tiedetään, että boksille tulee kyllä virta sillon, ku sammuu ja kaikki mittarit megatunessa toimii normaalisti, eli kierroslukutietokin tulee.
Mites sellanen, että jos siinä levyllä joku komponentti lämpenee, tuntisko sen kädellä kokeilemalla?
Sammuu kesken ajon
Moderator: Masi_K
Sammuu kesken ajon
Fiat Uno Turbo I.E
Jospa se vetää laihalle kun kaasun löysää nopeasti ? Kannattaa ottaa huomioon, että eri koodeissa tuntuu olevan täysin eri asetuksia kartan suhteen tai ilmantiheyden. Esmes aiemmalla kartalla jos 55 oli hyvä, niin udemmalla koodilla se onkin jo laihalla.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Tilanne on aina sellanen, että auton pitää käydä hetki tyhjäkäyntiä. Se ei siis sammu heti kaasun löysäämisen jälkeen.Masi_K wrote:Jospa se vetää laihalle kun kaasun löysää nopeasti ? Kannattaa ottaa huomioon, että eri koodeissa tuntuu olevan täysin eri asetuksia kartan suhteen tai ilmantiheyden. Esmes aiemmalla kartalla jos 55 oli hyvä, niin udemmalla koodilla se onkin jo laihalla.
Fiat Uno Turbo I.E