Kaasareista läppärungoiksi

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
j-k
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 482
Joined: Wed Mar 08, 2006 13:43

Kaasareista läppärungoiksi

Post by j-k »

Koska on kiven alla noi rungot, niin teurastanpa ylimääräiset 34 milliset kawan alipainekaasarit ja teen niistä. Kohokammio poistuu osineen ja neulaputkitunneli suljetaan. Kalvo luisteineen lähtee myös ja ajattelin asentaa suuttimen luistitunneliin. Onko ongelmia tiedossa näillä ajatuksilla?

Ebayssä ei pahemmin ollut tarjontaa ja haluan päästä toimiin nyt enkä ensi vuonna :)
Sivonen
Megasquirttaaja
Posts: 66
Joined: Tue Jul 19, 2005 7:47
Location: Jämsänkoski (Keski-Suomi)
Contact:

Post by Sivonen »

Kunhan tukit kaikki reiät kurkkujen sisältä, niin onnistuu helposti.

Kaikki reiät mistä ennen on mennyt koneeseen bensaa, tulee läpiskäkäytössä vuotamaan ilmaa. :idea:
En tiedä mitään mutta olen hyvä kysymään.

Image
koskar
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 130
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:56
Location: Kurikka

Post by koskar »

Omassa projektissa muutan kanssa kaasarit läppärungoiksi. Vähän pitää kanavia tukkia ja sellaista pientä tehdä. Kurkkujen jne. tilalle pitää sorvauttaa sopivat putket vielä. (http://www.kurikka2.com/members/isov/mi ... ukset1.JPG).
Volkkarijermu
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 458
Joined: Tue Jun 14, 2005 21:59
Location: Kangasala
Contact:

Post by Volkkarijermu »

Yks tapa, jonka ajattelin itte toteuttaa on tällanen:
http://www.gticlub.co.za/images/Article ... Bodies.pdf Ovat vähä enemmän läppärunkojen näköset eikä rumat kaasarit :)
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Post Reply