Päivittäkää koodi versioon 026g tai uudempi, jos käytätte dwell ohjausta ja suorasytytystä. Vanhemmat versiot pitää sisällään latausajan laskennan bugeja joka aiheuttaa satunnaisia kipinän katoamisia.
edit: 025 sarjan koodit jota ennen suosittelin, saattaa sisältää starttaus bugin. Käyttäkää siis 026g tai uudempaa koodia, sillä ei toistaiseksi ole ilmennyt bugeja.
Edit v2: Cranking advance arvo pitää asettaa myös käytettäessä trigger return starttausta. Tällöin cranking advanceen pitää asettaa trigger return hampaan mukainen ennakko. Sen mukaan lasketaan startin aikainen puolan latausaika. Esim: 60-2 pyörä ja kone yläkuolokohdassa hampaan 20 kohdalla. Trigger return A hampaaksi määritelty 18. Cranking advance=(60/360*2)=12 astetta.
Wheel decoder, dwell ja starttaus PÄIVITETTY
Moderator: Masi_K
Wheel decoder, dwell ja starttaus PÄIVITETTY
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 458
- Joined: Tue Jun 14, 2005 21:59
- Location: Kangasala
- Contact:
Entäs 4-1 pyörällä? Tuolla pyörällä ei oo mitään hammasta yläkuolokohdassa.
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
29J koodilla testailtu 6-1 trigerillä ja hukkakipinä puolilla (GM 0.3Ohm) jos sattuu kone simahtmaan onnistuneen kytkinkäytön jälkeen saattaa sytkäkälähdöt jäädä päälle yli sekunniksi ja VB921 kohdalla tämä ei ole hirveän hyväksi. GM:n puolilla kun testailin huomasin että 10A sulake ei pala mutta 7.5A palaa joten laitoin turvaksi itselleni sellaisen. Aiemmin mainitsemani triger return asetuksen toimimattomuus johtui sekoilevasta honwywellin hall-anturasta, japaninpojan kloonianturi korjasi tämän ongelman.